Telekomunikacijski promet je u potpunosti normaliziran u 13 sati nakon što je u ranim jutarnjim satima došlo do poteškoća u korištenju telekomunikacijskih usluga Hrvatskog Telekoma, međutim, niti u jednom trenutku nije bilo potpunog prekida telekomunikacijskih usluga, priopćio je Hrvatski telekom ispričavši se zbog poteškoća te je najavio detaljnu analizu uzroka poteškoća
U ranim jutarnjim satima došlo je do poteškoća u korištenju telekomunikacijskih usluga Hrvatskog Telekoma, priopćio je HT.
Za vrijeme trajanja poteškoća u nijednom trenutku nije bilo potpunog prekida telekomunikacijskih usluga, a uzroci će biti poznati nakon detaljne analize stručnjaka HT-a i partnera.
Stručnjaci HT-a i Ericssona odmah su pristupili otklanjanju poteškoća, a za hitnu službu 112 preusmjeravanjem je osigurana nesmetana dostupnost.
HT je poručio i da se iskreno ispričava svima koji su imali poteškoća u korištenju HT-ovih usluga.