Nakon poraza u prvom krugu HTV je 'izvisio' i u drugom. RTL i Nova TV opet su imali rezultate izlaznih anketa, a HTV nije
Dok su komercijalne televizije objavljivale ankete, na HTV-u su Dragan Zelić iz GONG-a, sociolog Slaven Letica i profesor s FPZ-a Ivan Rimac, u gostima kod Hloverke Novak Srzić, pričali o izborima kao takvima. Doduše, izvijestio je HTV svoje gledatelje o rezultatima anketa, ali tek u Dnevniku u kojem je urednica Dijana Čuljak Šelebaj rekla da su one 'napravljene za Novu TV i RTL, a prenosi ih Hina'.
Tako je momčad s Prisavlja ponovno upotrijebila prokušanu metodu od prije 14 dana, kada su 'posuđene' izborne ankete konkurentskih televizija jer su, kako je to rekla Hloverka, one opće dobro.
Debakl HTV-a je i činjenica da su posljednji imali javljanja iz stožera i prve reakcije kandidata. Nije to bilo veliko kašnjenje za konkurencijom, ali je ono bilo vidljivo.
Treba reći da su čelni ljudi HTV-a pokušali za drugi krug osigurati izlazne ankete u suradnji s RTL-om i Novom TV, ali su, nakon što su im u prvom krugu 'maznute', komercijalne televizije odbile taj pokušaj s Prisavlja.
Cijena izrade izlaznih anketa za sve tri televizije bila je u drugom krugu 360.000 kuna, odnosno 120.000 po kući. Javna televizija bez javnog natječaja ne može potrošiti više od 70.000 kuna pa su pokušali ponuditi konkurenciji neki drugi oblik suradnje, jer im je rok od dva tjedna za raspisivanje natječaja i odabir ponuđača bio prekratak, ali su ih 'komercijalci' odbili.
Nakon što su prvi put ankete 'ukradene', Nova TV je poslala prosvjedno pismo, a kako će sada reagirati, ostaje za vidjeti.
Navodno je zbog krađe anketa u prvom krugu šefica Informativnog programa Novak Srzić nekoliko dana poslije smijenila svog zamjenika Dražena Majića.