od 10.-13. lipnja

Iz američkog udruženja pozivaju u lipnju u Dubrovnik na ASTA Destination Expo

11.05.2021 u 07:26

Bionic
Reading

U pandemiji su se ljudi zaželjeli putovanja, a Hrvatska je zemlja koja pruža i sigurnost i puno ljepota u destinacijama na moru i kopnu, poručio je potpredsjednik američkog udruženja putničkih savjetnika ASTA Robert Duglin povodom poslovnog susreta "ASTA Destination Expo" u Dubrovniku od 10. do 13. lipnja 2021

U video snimci Duglin je tu poruku uputio kao pozivnicu i američkim i hrvatskim partnerima da dođu na susrete u Dubrovnik da dogovore suradnju i nove poslove te da posjete Hrvatsku.

ASTA (American Society of Travel Advisors) je jedno od najvećih svjetskih udruženja putničkih savjetnika/agenata, koje svake godine bira drugu destinaciju u svijetu za održavanje te poslovno-turističke burze (ASTA Destination Expo), a Hrvatsku su odabrali prvi puta.

Inicijalno se susret trebao održati u prosincu 2020., ali je zbog pandemije i ograničenja putovanja odgođen za lipanj 2021., a i iz ASTA-e najavljuju da u Dubrovnik odnosno u Hrvatsku povodom toga stiže oko 150 njihovih članova, ističe za Hinu Jurica Glavina, izvršni direktor agencije HIT Dalmatia, koja je organizator poslovnog dijela te burze tj. Trade Showa i B2B radionica.

Dio američkih agenata i stručnjaka za turizam u Hrvatsku dolazi od 3. lipnja i ostaju do 20. lipnja, te će osim boravka u Dubrovniku kroz organizirana putovanja posjetiti i Split, Zagreb i druge dijelove Hrvatske, kaže Glavina.

Na susretima u Dubrovniku očekuje se da će s američkim sudionicima poslovne razgovore i dogovore voditi  oko 150 predstavnika domaće turističke industrije (agencije, hotelijeri, nacionalni parkovi i drugi), koji će imati priliku predstaviti svoju ponudu, što je mnogima prva prilika od početka pandemije za izravne razgovore sa stranim partnerima uživo i nove poslove.

"To je iznimno važan događaj zbog učinaka na hrvatski turizam, jer prema iskustvima iz nekih drugih zemalja koje su bile domaćini ASTA Destination Expo-a, nakon tog skupa u pravilu se znatno poveća turistički promet iz SAD-a. U Hrvatskoj bi se to moglo vidjeti već u posezoni 2021. s obzirom da je Hrvatska na tom tržištu već 'dobrano marketirana' i stalno se intenzivno promovira, a i ovaj skup je dio tog procesa", naglašava Glavina.

Smatra i da u svemu treba imati u vidu i da američki turisti troše u destinaciji u prosjeku više od ostalih turista, a dodaje da bi boljem turističkom prometu iz SAD-a mogle pridonijeti i nove izravne aviolinije ove sezone prema Hrvatskoj odnosno Dubrovniku.

Glavina iznosi i da je svrha susreta promocija Hrvatske kao turističke destinacije, ali i edukacija američkih agenata u prodaji hrvatskih turističkih aranžmana, kao i da su službeni organizatori tog događaja agencija AmCro Travel i ASTA u partnerstvu sa Gradom Dubrovnikom, Hrvatskom turističkom zajednicom (HTZ), Turističkom zajednicom grada Dubrovnika te agencijama HIT Dalmatia i Elite Travel.

ASTA Destination Expo održava se od 2006., svake godine u drugoj destinaciji po svijetu, s ciljem boljeg upoznavanja i povezivanja ASTA-nih članova s dionicima turističke ponude odabrane destinacije.