STARO ZA NOVO

Kako je ugašen MGS: Rising i rođen MGR: Revengeance

14.12.2011 u 09:23

Bionic
Reading

Najavljen još 2009. godine, Metal Gear Solid: Rising zaintrigirao je svojom mehanikom borbe hladnim oružjem. Igra je međutim potpuno ugašena, da bi je u međuvremenu preuzeo drugi studio i prihvatio se posla na izmijenjenom konceptu

U nekoliko navrata u prošlosti pisali smo o Metal Gear Solid: Rising, naslovu koji je trebao biti početak nove grane franšize Metal Gear. Radnja je trebala biti smještena između događaja u MGS2 i MGS4 u glavnoj ulozi s Raidenom, cyborgom. Ono što je izdvajalo Rising od ostalih MGS igara je brutalni akcijski pristup i izostanak bilo kakvoga stealtha. Kojima Productions su naime razvili potpuno novi sustav borbe ili, bolje rečeno – klanja protivnika. Naime, većina obračuna usporavala bi se kako bi igrač imao priliku sasjeći neprijatelje na što sitnije dijelove.

 

No ubrzo je došlo do zabrinutosti samog razvojnog studija da će igra biti prebrutalna i da će igračima služiti samo za iživljavanje. Nakon toga su se pojavile i glasine o odgodi izlaska igre, a sada znamo i to da je razvoj igre potpuno prekinut bez da je ta informacija objavljena u javnosti.

 

Prije nekoliko dana najavljen je novi Metal Gearov naslov pod punim nazivom Metal Gear Rising: Revengeance. Ukratko, iz Kojima Productionsa objavljeno je da je razvoj Risinga krenuo u potpuno krivom smjeru, a igru je nakon toga odlučio preuzeti studio Platinum Games, razvojni tim odgovoran za Bayonettu.

 

I dalje se radi u dobrom dijelu o naslovu koji je planiran ispočetka, sa sličnim scenarijem i mehanikom borbe, a ime Platinum Gamesa nam može jamčiti dobru akcijsku igru.

 

Igra je u razvoju za PC, PS3 i Xbox 360, a izlazak se najavljuje za sljedeću godinu.