Na koji način prodavatelji mogu usavršiti vještine kratkoročnog i dugoročnog planiranja i organiziranja vlastitog prodajnog rada i pri tome si olakšati praćenje i kontrolu tržišta? Na koji način možemo doći do novih kupaca i kako zadržati postojeće? Ovo su samo neka od brojnih pitanja koje si prodavači svakodnevno postavljaju pri započinjanju prodajnog dana.
Odgovore na ova i brojna druga pitanja vezna za prodajne aktivnosti i izradu grupnog i individualnog plana aktivnosti te alate za planiranje rezultata u budućnosti možete dobiti na specijalističkom programu Prodajne Akademije u organizaciji Mirakul Edukacijskog centra.
Prodajna Akademija sastoji se od devet modula - sedam redovnih i dva izborna koji, teorijski i praktično, razvijaju prodajne, pregovaračke i komunikacijske vještine, ali i sposobnost prodajne organizacije i strateškog upravljanja prodajom.
Davanjem korisnih i jednostavnih naputaka program vodi polaznika kroz sedam etapa prodajnog procesa kako bi polaznik mogao komparirati i unaprijediti faze osobnog prodajnog procesa. Posebno mjesto pripada cross-sellingu, up-sellingu, kao i prodajnim okidačima i njihovoj primjeni u uspješnom zaključivanju prodaje. Osim toga, naglasak će se staviti i na ključne komunikacijske vještine neophodne svim poslovnim ljudima u komunikaciji s klijentima. Opće je poznat kritični značaj prvog dojma koji bitno utječe na trenutnu, ali i kasniju (dugo)trajnu sliku cijelog poduzeća u javnosti. U program je uvršten i seminar koji će polaznika naučiti kako postići osobnu i poslovnu učinkovitost ujednačenim korištenjem pristupa alatima i vještinama kako bi se osigurala razina razumijevanja svih organizacijskih uloga i odgovornosti unutar tvrtke, što u konačnici doprinosi stvaranju kreativne i konstruktivne organizacijske klime. Važnost pregovora u prodaji je vrlo važna, kao i razumijevanje da pregovori nisu svađa dviju suprotstavljenih strana. Cilj nije pobijediti. Najveći uspjeh prodavača je moći uskladiti želje i zahtjeve obiju strana. Kako ovladati vještinama korištenja svjesnih i nesvjesnih poluga utjecaja u komunikaciji, osvijestiti osobni stil komuniciranja i povećati fleksibilnost, pa tako i snagu utjecaja polaznika u svim situacijama uvjeravanja, motiviranja i pregovaranja s kupcima i ostalim sugovornicima detaljno će se obraditi seminarom NLP u prodaji.
Kao izborni seminar Mirakul Edukacijski centar u programu Prodajne Akademije ponudio je 'Kontroling prodaje i ključnih kupaca'. Zadatak kontrolinga u prodaji je pomoći svakom poduzeću pronaći svoj optimalan model za upravljanje vrijednostima u prodaji te da uz minimalne troškove postigne što bolje rezultate. Osim njega, ponuđen je i jednodnevni seminar 'Prodaja u maloprodaji i uslugama.' Cilj ovog edukativnog modula je promatranje prodajnog procesa u maloprodaji, ali i ovladavanje onim tehnikama koje sudionicima mogu dati nova znanja i vještine za svakodnevni rad u prodaji – maloprodaji na način da pospješe efikasnost rada na konkretnom radnom mjestu u prodaji dobara.
Sva predavanja prate brojni praktični primjeri i pripremljene vježbe. Intenzivno se koristi sinergija grupnog rada, a posebna će pažnja biti posvećena individualiziranom rješavanju konkretnih prodajnih primjera polaznika.
Seminari i radionice održat će se u Zagrebu - Hypo EXPO od 17. listopada 2014. do 12. lipnja 2015. godine, a sve dodatne informacije o programu, predavačima i uvjetima upisa mogu se naći na web stranicama www.mirakul.hr/edukacijski-centar/prodajna-akademija
U tijeku je upis nove generacije polaznika i svoja mjesta možete rezervirati već sada.