Zagrebačka tvrtka Degordian pomoću svog alata Mediatoolkit nešto je detaljnije analizirala prisutnost predsjedničkih kandidata u medijima online
Tijekom razdoblja od 1. do 30. studenog, zabilježili su ukupno 20.259 spominjanja pojmova Josipović,Kolinda, Kujundžić na webu općenito, Twitteru, Facebooku i forumima.
Prema njihovoj analizi, sadašnji predsjednik Ivo Josipović dominira medijima online, iako mu je Kolinda Grabar Kitarović preotela primat na Facebooku i forumima, a ne zaostaje puno ni na Twitteru.
U usporedbi s njih dvoje, Milana Kujundžića kao da nema u utrci. Uspio je tek na jedan dan - 27. studenog (vjerojatno zbog slučaja Šešelj) - zasjeniti Grabar Kitarović po broju spominjanja. Ona je pak najbolji dan imala 11. studenog, kada je predstavila izborni program.
Iako ga rjeđe spominju, za Kujundžića to češće čine u pozitivnom kontekstu nego za ostale kandidate. Josipović ima najviše neutralnih i najmanje pozitivnih spominjanja, pri čemu treba uzeti u obzir kako mediji prate i njegove redovne predsjedničke aktivnosti, ne samo predizbornu kampanju.
Očekivano, najviše spominjanja zabilježeno je na webu. No Twitter je politički daleko aktivniji, čini se: Mediatoolkit je zabilježio gotovo pet puta više spominjanja na tom servisu nego na Facebooku. Čak su i forumi bili bolji (devet naspram osam posto). Najpopularniji članci bili su negativno intonirani.
Pogledajte: