U bivšoj Jugoslaviji nosile su ih tete kuharice i konobarice, a danas se pod imenom Lacoste u njima šeću manekenke po pisti Njujorškog tjedna mode. Iako su Borosane kao modna marka zaštićene, u Borovu ne razmišljaju o tužbi protiv Lacostea
'Iako smo zaštitili Borosane, ne razmišljamo o tužbi. Ovo je nama dobra reklama i laska nam', kazao je za tportal Josip Galić, direktor marketinga Borova.
Borovo je jučer lansiralo nove redizajnirane Borosane. To se gotovo poklopilo s predstavljanjem Lacosteove inačice predstavljene na reviji u subotu. Nakon golemog uspjeha s redizajnom startasica za koji je zaslužan Mauro Massarotto, Borovo je odlučilo sličan uspjeh ponoviti i modnom markom Borosane.
Galić kaže da su šarene Borosane napravili za široko tržište. No Borosane će pokušati vratiti i na radna mjesta. Tako će najvećim hrvatskim tvrtkama ponuditi izradu Borosana u boji koja karakterizira njihovu tvrtku. Tako bi uskoro blagajnice u Konzumu mogle na nogama imati crveno-zelene Borosane. Kožni modeli Borosana namijenjeni su bolnicama i zdravstvenim ustanovama.
Čini se da su u Borovu, nakon oživljavanja proizvodnje nakon rata, shvatili kapitalističko funkcioniranje tržišta. Polako, ali sigurno cipele iz Borova vraćaju se na noge hrvatskih građana.
Prije rata u Borovu su bile zaposlene 23 tisuće radnika koji su proizvodili 23 milijuna para obuće godišnje.Danas oko tisuću radnika proizvodi 1,5 milijuna pari obuće. Projektima poput Startasa i Borosana pokušavaju vratiti prijašnju slavu kada su se njihove cipele nalazile na policama dućana diljem svijeta.
Cipele iz Borova prodaju u Hrvatskoj, Crnoj Gori i Sloveniji, gdje Borovo ima svoje trgovine, a izvoze i u zemlje Europske unije.