Roditelji, djedovi i bake, udomitelji i svi koji brinu o djeci pitali su Telefončić o trudnoći i dojenju, prehrani, zdravstvenim potrebama djeteta, njezi, razvoju, razvojnim teškoćama i suvremenom roditeljstvu
Prvo telefonsko i internetsko savjetovalište za rani razvoj djece, u prvih godinu dana primio je više od 5000 poziva i više od 250 upita elektronskom poštom.
Rođendanskoj proslavi na zagrebačkom Cvjetnom trgu pridružio se dječji zbor Zabočki mališani, koji je razveselio pjesmama velike i male uzvanike.
Proslavu je vodila Zlata Mück Sušec, a nisu je propustili ni brojni drugi poznati gosti - ministar zdravlja Rajko Ostojić, pročelnik Gradskog ureda za zdravstvo i socijalnu skrb Zvonimir Šostar, UNICEF-ova ambasadorica dobre volje Maja Vučić, glumica Ana Vilenica, plivač Gordan Kožulj i drugi.
Roditelji, djedovi i bake, udomitelji i svi koji brinu o djeci pitali su Telefončić o trudnoći i dojenju, prehrani, zdravstvenim potrebama djeteta, njezi, razvoju, razvojnim teškoćama i suvremenom roditeljstvu.
Kako odviknuti trogodišnjaka od pelene, kako smiriti ljubomoru starijeg brata na prinovu u obitelji, kako pomoći jednogodišnjaku, ali i roditeljima u prilagodbi na jaslice, gdje nezaposleni roditelj djeteta s teškoćama u razvoju mogu potražiti stručnu pomoć, samo su neka od pitanja na koja su savjetovateljice Telefončića odgovorile i tako pomogle razriješiti mnoge dileme u podizanju djece.
Telefončić smo pokrenuli na zahtjev roditelja koji su izrazili potrebu za uslugom telefonskog savjetovanja. Potvrdilo je to i naše nedavno istraživanje Kako roditelji i zajednice brinu o djeci najmlađe dobi u Hrvatskoj u kojem su deseci tisuća roditelja rekli da bi im besplatno telefonsko savjetovalište najviše pomoglo u brizi za dijete.
Velika je prednost Telefončića što je on dostupan svima koji brinu o djeci od rođenja do sedme godine života, bez obzira na to gdje i kako žive', rekla je programska voditeljica i v.d. predstojnice Ureda UNICEF-a u Hrvatskoj Đurđica Ivković.
Realizaciju projekta omogućile su donacije građana i tvrtki, uz podršku Malog Doma i Grada Zagreba.
Voditeljica TelefončićaLina Đulvat objasnila je kako je specifičnost Telefončića da se roditeljima i ostalim pozivateljima ne daje gotov recept za svaku njihovu dilemu, već savjetovateljice pažljivim slušanjem i kroz razgovor, zajedno s pozivateljem, dolaze do najprihvatljivijeg rješenja.
'Razgovor može trajati i po sat vremena, koliko god je potrebno da se neki upit razriješi. 'Mi smo tu i da roditeljima, uz stručnu pomoć, budemo i oslonac u trenucima kad im je to najpotrebnije', dodala je Đulvat.
Savjetodavni tim Telefončića čine medicinske i patronažne sestre, psihologinje, socijalne pedagoginje, logopedinje i primalje. Nekoliko savjetovateljica je na licu mjesta odgovaralo roditeljima i skrbnicima na sva njihova pitanja o ranom razvoju djece.