početak školske godine

Ministar Fuchs zadovoljan prvim danom škole, pritom otkrio: U izolaciji je 2000 djece i 150 djelatnika škola

07.09.2020 u 19:08

Bionic
Reading

Uz maske, razmak i dezinficijens - počela je najneizvjesnija školska godina. Na koronavirus već sada pozitivno je više od 200 učenika, a zbog zaraženih nastavnika niz škola je zatvoreno ili odgodilo nastavu.

Ministar Radovan Fuchs za RTL je kazao da je jako zadovoljan prvim danom, a sve skupa ne bi tako prošlo da nije bilo pomoći roditelja, nastavnika, ravnatelja i svih koji su sudjelovali.

Prema informacijama kojima trenutno raspolaže, trenutno nema novih slučajeva zaraze u školama. Fuchs ističe da je stanje stabilno.

"S jučerašnjim danom otprilike 2000 djece je u izolaciji i oko 150 djelatnika u školama", otkrio je ministar.

Hoće li te brojke rasti, Fuchs kaže da ne može sa sigurnošću reći te upućuje na epidemiologe.

"Ja se nadam da neće", kazao je.

Fuchs je rekao da je preko 90 posto škola krenulo u novu školsku godinu po A modelu - sva djeca na nastavi uz pridržavanje propisanih mjera. Svega 7 posto škola je po modelu B, a svega dvije škole su po modelu C - gotovo svi djelatnici u samoizolaciji.

Fuchs kaže da su učinili sve da škole budu sigurnu, vjeruje da će tako i ostati. Napominje kako o djeci ne brinu samo roditelji, nego i svi prosvjetni radnici.

Prvi dan škole u OŠ 'Josip Račić'
  • Prvi dan škole u OŠ 'Josip Račić'
  • Prvi dan škole u OŠ 'Josip Račić'
  • Prvi dan škole u OŠ 'Josip Račić'
  • Prvi dan škole u OŠ 'Josip Račić'
  • Prvi dan škole u OŠ 'Josip Račić'
    +27
Prvi dan nastave u osnovnim školama u Hrvatskoj Izvor: Cropix / Autor: Dragan Matic / CROPIX

Ministar je rekao da će nošenje maski kontrolirati nastavnici i ravnatelji, ako je škola propisala da su maske obvezne.

Sutra je pravi test, a Fuchs vjeruje da će i on dobro proći i da neće biti većih problema.

"Ne bih htio reći da su prva dva tjedna kritična, ali uzdam se u organizaciju sviju koji sudjeluju i da će sve proteći kako je planirano", zaključio je Fuchs.