popuštanje mjera

Njemačka nakon dugog zatvaranja otvorila vrtiće i škole

22.02.2021 u 11:57

Bionic
Reading

Škole i vrtići u većini njemačkih saveznih pokrajina od ponedjeljka ponovno otvaraju vrata za učenike nižih razreda osnovnih škola i maturante uz stroga higijenska pravila i pridržavanje propisanih mjera.

„Dobro je da mnoge škole sada postupno uvode nastavu uz prisustvo učenika u školama. Djeca, pogotovo ona mlađa, trebaju jedni druge“, rekla je savezna ministrica obrazovanja Anja Karliczek u ponedjeljak.

Ona je istodobno apelirala na roditelje i nastavno osoblje da se pridržavaju svih raspoloživih mjera za sprječavanje širenja koronavirusa.

„Najnoviji razvoj epidemiološke situacije s ponovnim porastom broja novih zaraza te širenje mutiranih sojeva virusa pozivaju nas na oprez“, rekla je Karliczek.

Ona se, kao i ministar zdravstva Jens Spahn, založila za prioritetno cijepljenje osoblja u školama i vrtićima.

Tzv. korona-kabinet, koji okuplja ministre nadležne za suzbijanje pandemije, raspravlja u ponedjeljak i o masovnim provođenjima testova kao o daljnjoj mjeri u procesu normalizacije rada škola i vrtića.

Cijepljenje u Njemačkoj
  • Cijepljenje u Njemačkoj
  • Cijepljenje u Njemačkoj
  • Cijepljenje u Njemačkoj
  • Cijepljenje u Njemačkoj
  • Cijepljenje u Njemačkoj
    +4
Cijepljenje u Njemačkoj Izvor: EPA / Autor: THOMAS SAMSON / POOL

U saveznim pokrajinama Saska i Donja Saska nastava u školama je djelomice počela već prošlog tjedna, a od ponedjeljka škole i vrtiće otvara daljnjih deset saveznih pokrajina.

Škole se otvaraju za djecu od prvog do četvrtog razreda osnovne škole te za učenike završnih razreda (maturante).

Od ponedjeljka je ponovno dopušten i sport na otvorenome, ali samo za osobe jednog domaćinstva uz prisustvo jedne osobe iz nekog drugog domaćinstva.

Nakon što je broj novih zaraza u Njemačkoj već tjednima u padu, taj trend se prošlog tjedna zaustavio, a državni epidemiološki institut Robert Koch u ponedjeljak bilježi porast broja novozaraženih i blagi porast sedmodnevne incidencije.