KOSOR NE POSUSTAJE

'Ovo je definitivno godina izlaska iz krize'

04.09.2011 u 13:12

Bionic
Reading

Nakon jučerašnjeg pohoda Iloku i Tovarniku, karavana Jadranke Kosor danas je zastala u Osijeku da bi premijerka svečano otvorila radove na izgradnji južnog traka južne obilaznice oko grada vrijedne 134,6 milijuna kuna. Od najavljenih 40 milijarde eura, time je vrijednost dosad započetih investicijskih projekata u Hrvatskoj dostigla tri milijarde, pohvalila se Kosor

'Danas smo ovdje da bismo se zahvalili Osječankama i Osječanima prije svega na doprinosu obrani RH, a to je važno isticati jer se povijesne činjenice ne smiju zaboraviti. Zbog toga Osijek zaslužuje i daljnja ulaganja u velike i važne projekte. Najvažnije od svega je da će Osječanke i Osječani živjeti sigurnije, jer su svi uvjeti vezani, primjerice, za zaštitu od buke, ispunjeni na ovom projektu. Ovo će, iznad svega, mnogo značiti za jačanje gospodarstva Osijeka i Osječko-baranjske županije. Treba, dame i gospodo, raditi i ne treba se onda bojati budućnosti', ustvrdila je na otvorenju radova premijerka Jadranka Kosor

Posljednje dvije godine u kojima su se borili s gospodarskom krizom, ne želi da se ikada ponove iako su, rekla je Kosor, uspjeli stabilizirati financije i postigli najvažnije: plaće onima kojima je Vlada poslodavac nikad nisu kasnile, socijalna davanja redovito su se isplaćivala, a sredstva za demografsku obnovu i ulaganja u populacijsku politiku nisu smanjena.

'U drugom tromjesečju, dame i gospodo, rast BDP-a konačno je pošao prema cilju koji priželjkujemo i bio je 0,8 posto, a u trećem tromjesečju bit će i veći, pa sasvim sigurno možemo reći da je ova godina definitivno godina izlaska iz krize. Pogrešno tumače neki da su nužna tri uzastopna tromjesečja s pozitivnim rastom kako bismo mogli reći da smo izišli iz krize. Ne, to se odnosi na ulazak u krizu, kada se smatra da je država u krizi ako joj dva mjeseca BDP uzastopno pada', pojasnila je Kosor

Dionica je to državne ceste D2 od Varaždina do Iloka, dužine 12,1 km, čijim će se puštanjem u promet za 30 mjeseci rasteretiti pritisak od prosječno 22.000 vozila dnevno. Postojeća sjeverna trasa izgrađena je 1989. godine u dužini 23 km i tada je na pet čvorišta ostavljena mogućnost dogradnje izlaza na dodatni kolnik. Na novom će traku biti sedam novih objekata.

Projektanti južnog traka su IGH i Rencon Osijek, a izvođač radova je Osijek-Koteks, no predsjednik Uprave Drago Tadić, protiv koga se vode istrage zbog korupcije i pokušaja podmićivanja sudaca Vrhovnog suda u slučaju Glavaš, nije danas nazočio svečanosti.