Splitski ogranak HSLS-a oštro je napao Kerumovu, kao i prethodnu HDZ-ovu vlast u Splitu, zbog dva velika projekta na koje je potrošeno najmanje 175 milijuna kuna: za taj novac, tvrde, umjesto Rive i Zapadne obale, mogle su se dovršiti četiri najvažnije gradske prometnice koje bi same vraćale uloženi novac
Četiri splitske ulice kojima su se HSLS-ovci posvetili nalaze se u planovima i gradskom proračunu već dobrih deset godina, no svake godine nekim čudom obećanja se ne ostvaruju. Što je najgore, radi se o 'žilama kucavicama' koje bi na nekoliko mjesta spojile istočni i zapadni dio grada ili povezale rubne gradske četvrti, a na svakoj od njih za konačni dovršetak nedostaje po nekoliko stotina metara asfalta.
'Umjesto da se vodi računa o strateškom planiranju i investiranju, gradska uprava troši stotine milijuna potpuno nerazumno i mimo svih prioriteta', upozorava predsjednik splitskog HSLS-a Tonći Blažević
Posebno zanimljiva situacija je u Bračkoj ulici, budućoj aveniji koja je praktički dovršena i nedostaje joj samo 850 metara do otvaranja: na nedovršenom dijelu već godinama stoje hrpe građevinskog materijala, i to upravo ispred nekadašnje obiteljske kuće gradonačelnika Željka Keruma. Vukovarska ulica također se planira već godinama, a prije šest godina Grad Split čak se zadužio za 60 milijuna kuna kako bi spojio istočna predgrađa i otvorio nove atraktivne građevinske zone. Novac je potrošen, kredit nije vraćen, a ceste i dalje nema...
HSLS je upozorio i na Manđerovu ulicu u samom centru grada, gdje nedostaje tek 200 metara kako bi se njome spojile obližnja Bihaćka i Kavanjinova, kao i na Zagorski put gdje je nedavno izgrađen komad prometnice za potrebe jednog trgovačkog centra. Da su umjesto na šminkanje Rive i Zapadne obale splitske gradske vlasti novac trošile na ovim lokacijama, život u gradu bi vjerojatno bio ugodniji.
U fotogaleriji pogledajte kako izgledaju problemi koje su splitski gradonačelnici jednostavno nesposobni riješiti.