Splićanin Damir Bajamić svoju ponudu reklamnim agencijama, u kojoj im nudi postavljanje oglasa na vlastitom tijelu, nazvao je pomalo neuobičajenom, no ako se nas pita, radi se o izuzetno bizarnoj ideji, barem na našim prostorima
Ipak, u inozemstvu ova praksa nije toliko neuobičajena i postoji cijeli niz agencija koje spajaju oglašivače i dijelove tijela korisnika koji su spremni na takav čin, tako da se gledajući s te strane radi o dobrom potezu Damira Bajamića.
Zasad tridesetogodišnjeg Splićanina nijedna agencija nije angažirala, a kao glavni razlog navode procjenu da ovaj oblik oglašavanja ne bi bio privlačan klijentima.
Oni bi ga, naime, vidjeli ili kao puki egzibicionizam ili kao oblik oglašavanja koji ugrožava dostojanstvo čovjeka. Usput, napominju u agencijama, otežavajući faktor je i skupoća oglasnog prostora na Bajamićevom tijelu: cijene se kreću od 20.000 kuna za reklamu na nadlanici napravljenu privremenom tetovažom pa do 250.000 kuna za reklamu na čelu koju bi nosio pola godine!
'Javili su da im je to interesantno i da će me imati na umu, ali ništa konkretno', izjavio je domišljati Bajamić, koji je pri izboru agencija ciljao na one koje se bave otkačenim reklamama, navodi Jutarnji List.
'Poslao sam ponudu slobodoumnijim agencijama, sklonijima ekstravaganciji. Čak sam jednu ponudu poslao i Kerumu, ne zato što je moja politička opcija, nego poznato je da je sklon drukčijim stvarima', dodao je Bajamić. Na Damirovu žalost, iz Kerumova tabora glatko su ga odbili, no nikada se ne zna... Možda se predomisle i Damiru na čelu osvane natpis 'Rumke'...