Tuxedo Society

Promoviraju luksuzan život na TikToku, a zapravo su pijuni u dobro osmišljenoj prijevari

25.02.2025 u 08:09

Bionic
Reading

Luksuzan život mlade ekipe koja se na društvenim mrežama svakodnevno hvali skupocjenim putovanjima, večerama i vožnjama jahtama zapravo je lažna slika stvorena za javnost. Članarina u tom društvu košta šest tisuća dolara, a osnivač je 22-godišnji Talijan koji tvrdi da posjeduje milijune

'Od kultnih destinacija do privatnih zabava, Tuxedo stvara ekskluzivna putovanja i izvanredna okupljanja – iskustva kakva ste dosad vidjeli samo u filmovima, podijeljena s izvanrednim pojedincima koji svaki trenutak čine nezaboravnim.' Tako piše na web stranici nedavno formiranog elitnog kluba, čiji osnivač Gabriele Bonini budućim članovima nudi spektakularno iskustvo nalik onome koje se viđa samo u filmovima.

@tuxedosociety

Some watch movies to escape reality. We shape reality to match the dream

♬ So Amazing - 50 Cent

Na društvenim mrežama Tuxedo Society prikazuje skupinu zgodnih i mladih ljudi koji svojim luksuznim putovanjima, vožnjama milijunski vrijednim oldtajmerima, ručkovima na mjestima koja svojim izgledom podsjećaju na starogrčke hramove i zabavama na kakvima zamišljamo da se okupljaju samo ljudi visokog profila promoviraju takozvani old money lifestyle.

Tuxedo Society izgleda kao klub klinaca nekakvih anonimnih milijardera, a s obzirom na to da postoji tek od sredine 2024. godine, na društvenim mrežama ima svega 50-ak tisuća pratitelja. Međutim nositelji kluba – privlačni mladi muškarci i žene – popularni su na mrežama, pa njihovi zasebni profili broje i po tristo tisuća pratitelja.

Jedan od muškaraca koji je navodno član kluba, kao i jedan od osnivača, Riccardo Capotosti, ima oko 128 tisuća pratitelja na TikToku, a navodna članica Paola Cossentino njih čak 415 tisuća. Njihovi profili preplavljeni su objavama u kojima prikazuju svoj day-to-day život ultrabogataša.

Mladi, ambiciozni i uspješni ljudi na vrhu prehrambenog lanca?

Nedavno su se pojavile tvrdnje u kojima se ovu ekipu mladih influencera optužuje za prijevaru i lažno predstavljanje.

Prema modnom novinaru Louisu Pisanu, ovaj 'najekskluzivniji klub' nije ništa više od inscenirane prijevare. Pisano tvrdi da skupina želi u očima promatrača izgledati kao elita, a istina je sasvim drugačija.

Moto kluba glasi: 'Atraktivni ljudi rade atraktivne stvari na atraktivnim mjestima', a članovi kluba, prema Pisanu, zapravo su modeli s velikim brojem pratitelja na društvenim mrežama koji u svečanoj odjeći igraju tenis i sudjeluju na raskošnim zabavama.

Na web stranici definiraju svoj klub i koristi koje pruža članovima. Prema dostupnim informacijama, oni imaju mogućnost sudjelovanja na luksuznim okupljanjima te im se obećavaju susreti s velikim svjetskim facama dubokog džepa i velikih ideja, kao i ekskluzivna iskustva, putovanja i mentorstva.

Članarina od šest tisuća dolara

Međutim, da bi osoba postala član njihova kluba, prvo mora ispuniti obrazac za članstvo, odgovoriti na nekoliko osobnih pitanja te pričekati da se njezin upit odobri, nakon čega slijedi odlučujući intervju s članovima.

Pitanja na koja wannabe član mora odgovoriti tiču se punog imena i prezimena, države u kojoj se nalazi, godine rođenja, broja telefona i profila na Instagramu, poslovnog statusa i funkcije, iznosa plaće, neto vrijednosti, kao i podatka o tome koliko godišnje troši na svoj način života.

@tuxedosociety

Some watch movies to escape reality. We shape reality to match the dream

♬ So Amazing - 50 Cent

Ako osoba bude izabrana za člana, mora biti spremna platiti godišnju članarinu od najmanje šest tisuća dolara.

Sjedište kluba je u Delawareu u Sjedinjenim Državama, a broj telefona na njihovoj stranici također potječe iz Amerike, ali je nedostupan.

Članovi kluba, kao i osnivači, su Talijani, a objave koje kruže društvenim mrežama također su snimljene u Italiji.

Tko je Gabriele Bonini?

Gabriele Bonini predstavlja se kao mladi poduzetnik i specijalist za marketing te, prema vlastitim riječima, uspješno 'umnožava prodaju malih i srednjih poduzeća putem direct response marketinga'.

Tvrdi da je svoju prvu agenciju za digitalni marketing osnovao već sa 18 godina te se tada specijalizirao za modnu industriju. Navodi da je 'sa svojim timom povećao prodaju više od sto firmi u modnom sektoru', što im je, prema njegovim riječima, donijelo milijunske prihode. Negdje u tom periodu Bonini je uvidio svoj veliki potencijal i preselio tvrtku u Dubai. Tada je imao samo 19 godina.

Osim toga, suautor je knjige 'Kako je Ecom Agency preokrenula naš život' (Come l'Ecom Agency ha stravolto la nostra vita), koja se na Amazonu prodaje za 4,70 dolara, a navodno je planula u stotinama primjeraka – barem tako sam tvrdi na LinkedInu.

Tvrtka čiji je Bonini osnivač zove se B&G Consulting. Iako je njezina lokacija vješto sakrivena, broj koji je priložen je talijanski, a do kompanije za koju tvrdi da se nalazi u Dubaiju nije se moglo doći.

Tuxedo Society ostavlja dojam ekskluzivnog kluba za mlade bogataše, no sve više glasina govori o tome da je riječ o pažljivo osmišljenoj digitalnoj prijevari. Bez jasnih dokaza o stvarnim koristima članstva i s obzirom na brojne sumnje koje okružuju osnivače, ostaje pitanje – plaćaju li ljudi za pristup stvarnoj eliti ili samo iluziji luksuza stvorenoj za društvene mreže i izvlačenje novca iz onih željnih brzog uspjeha.