Rezultati vještačenja koje je zatražio USKOK ipak su pokazali da je bivši ministar Berislav Rončević potrošio deset milijuna proračunskih kuna previše u nabavi kamiona
MAN-ovi kamioni, koji su bili čak 10 milijuna kuna jeftiniji od kamiona marke Iveco od čijeg je zastupnika, tvrtke Eurokamioni, Berislav Rončević koncem 2004. godine kupio 35 vozila, također zadovoljavaju NATO-ove standarde.
Izvor iz istrage od kojeg je Večernji list saznao rezultat vještačenja navodi da to ne znači da će se protiv Rončevića automatski zatražiti otvaranje sudske istrage, odnosno pokretanje kaznenog postupka.
U USKOK-u kažu da nikakva odluka o daljnjem postupanju nije donesena. Jutarnji list doznaje da je protiv bivšeg ministra obrane Berislava Rončevića za sada je moguće pokretanje kaznene prijave zbog sklapanja štetnog ugovora, za koji je predviđena kazna zatvora od šest mjeseci do pet godina. Kako kazneno djelo sklapanja štetnog ugovora, nije u domeni rada USKOK-a, slučaj bi trebalo preuzeti Općinsko odvjetništvo u Zagrebu. Ovisno o količini dokaza, moguće je podizanje kaznene prijave i protiv osoba koje su znale da je ugovor štetan.
U tom bi slučaju mogao biti osumnjičen i Ivica Bačić, bivši pomoćnik ministra obrane, a danas državni tajnik u MUP-u.
Ukoliko Općinsko odvjetništvo osumnjiči isključivo Rončevića, u MUP-u će, kako doznaje Jutarnji list, svejedno biti pokrenuta procedura smjenjivanja državnog tajnika Ivice Bačića.
Zaključci koje su donijeli HDZ-ovci i HSS-ovci u saborskom povjerenstvu o aferi kamioni, da u slučaju nema ništa nezakonito, ni na koji način ne utječu na postupanje policije i USKOK-a, niti su oni pri odlučivanju o kaznenom progonu vezani odlukama saborskih zastupnika. Afera je otvorena jer je poništen prvotni natječaj za nabavu 76 vozila koja su stajala 38 milijuna kuna, a onda je neposrednom pogodbom za 34,5 milijuna kupljeno 35 kamiona.
Dodatna afera bilo je otkriće da je u izvješćima Državne revizije Saboru i tužiteljima zatajen dio koji se odnosi na nepravilnosti u vezi s nabavom kamiona. Na kraju, otvorilo se i pitanje je li smjena Fabera povezana s utvrđivanjem odgovornosti Rončevića i Bačića za kamione.