Prijedlog organizacije taksi prijevoza koji je gradonačelnik Milan Bandić uputio Gradskoj skupštini donosi minimalne promjene na tržištu i zapravo prava liberalizacija bi nastupila s vremenom kada isteknu koncesije postojećim taksistima
Naime, prema ovom prijedlogu broj taksista bi se povećao sa 1036 na 1115 što je 79 novih vozila. Osim za ove novi prijevoznici će se moći boriti za još 230 dozvola jer toliko ih ističe postojećim prijevoznicima krajem rujna, piše Zagrebancija
Prijedlogom je još definirana maksimalan cijena koja bi bila 6 kuna po kilometru, a polazak bi maksimalno koštao 16 kuna. Cijena prijevoza bi prema procjenama Gradskog ureda za prostorno uređenje, promet i komunalne poslove cijene bi pale od 15 do 17 posto. S novim pravilnikom će svoje cijene morati uskladiti i oni taksisti kojima dozvole neće isteći do 2012.
- Do iznosa smo došli analizom cijena sadašnje taksi službe te svih troškova koje nastaju prijevozom – rekao je pomoćnik pročelnika Gradskog ureda za promet Mijo Bezer.
On ističe da je to maksimalni iznos te da ponuđači mogu ići ispod tog iznosa čime bi se napokon snizila usluga taksija u Zagrebu.
Prema njihovom izačunu taksisti bi mjesečno zarađivali 4400 neto, a mjesečno bi morali odraditi 300 vožnji koje bi ukupno iznosile 1000 kilometara. Novost bi bila i činjenica da bi isti automobil koristilo nekoliko vozača jer bi se tima smanjili troškovi poslovanja.
Glavni uvjet izdavanja novih dozvola od kojih će biti 309 slobodnih biti će najniža ponuđena cijena. U slučaju da se cijene podudaraju gledati će se tko duže vozi po Zagrebu obzirom da će svi morati imati prijavljen obrt ili tvrtku u Zagrebu.
Jasno, ove odredbe biti će važeće i u svim idućim slučajevima.