Racionalnost i štednja prva je vidljiva ostavština Zorana Milanovića s kojom se SDP suočava nakon njegova povlačenja s čela stranke. Suočeni s praznom blagajnom, činjenicom da su iscrpljeni trima uzastopnim kampanjama (dvije za parlamentarne izbore i unutarstranačkom koja se nije vodila ništa manjim intenzitetom i žestinom) te podijeljenom strankom, SDP-ovci su shvatili da moraju stati na loptu, piše Jutarnji list
Predsjedništvo SDP-a koje se sastalo u četvrtak, odlučilo je da se na predstojećim izborima za novog šefa stranke neće voditi klasična kampanja, već će kandidati svoje programe članstvu predstavljati na desetak debata na kojima će ujedno odmjeravati međusobne snage, piše Jutarnji list.
Tako će Tonino Picula, Ranko Ostojić, Domagoj Hajduković i Vesna Škulić, koji su već najavili kandidaturu za Milanovićeva nasljednika, te najvjerojatnije Orsat Miljenić, čija će konačna odluka biti poznata za nekoliko dana, imati organizirane stranačke skupove u Zagrebu, Rijeci, Splitu i nekoliko drugih većih sjedišta na kojima će se predstavljati i sučeljavati.
'Članovi stranke koji će željeti čuti programe kandidata, njihova razmišljanja, gledati kako međusobno odmjeravaju snage i slušati odgovore na svoja pitanja, doći će na debate', kaže sugovornik iz vrha SDP-a, napominjući kako za pravom kampanjom kakvu su proljetos vodili Zoran Milanović i Zlatko Komadina, koji su dva mjeseca obilazili sve organizacije po Hrvatskoj i organizirali skupove, nema potrebe.
Cijeli tekst pročitajte OVDJE.