Vijeće za elektroničke medije pozvalo je danas radijske i televizijske nakladnike da u vrijeme predizborne promidžbe omoguće svim kandidatima za predsjednika Republike da pod jednakim uvjetima iznesu i obrazlože svoje izborne programe
Vijeće u priopćenju podsjeća da nakladnike na to obvezuju Zakon o izboru predsjednika Republike Hrvatske (članci 13, 14. i 15.) i Zakon o elektroničkim medijima (članak 22).
Hrvatska radiotelevizija dužna je u razdoblju izborne promidžbe, u okviru svojih radijskih i televizijskih programa, omogućiti svakom kandidatu za predsjednika da u jednakom vremenu izloži svoj izborni program.
Zbog velikog broja predsjedničkih kandidata potrebno je utvrditi redoslijed njihovog predstavljanja, a to se mora obaviti javno, metodom slučajnog odabira.
Jednak pristup trebaju imati i komercijalni nakladnici u dijelu u kojem se uključuju u predizborna predstavljanja.
Vijeće za elektroničke medije nakladnicima također sugerira da utvrde pravila oglašavanja i učine ih jednako dostupnima svim predsjedničkim kandidatima te da pri tom poštuju odredbe iz članaka 17.a i 19. Zakona o elektroničkim medijima.
Vijeće podsjeća nakladnike da su dužni poštivati odredbe o izbornoj šutnji prema članku 15. Zakona o izboru predsjednika Republike Hrvatske.