Njemački autobusni prijevoznici su sve češće prisiljeni ograničavati ponudu zbog nedostatka vozača, priopćio je Savez njemačkih prijevoznika (VDV) u ponedjeljak
"Meni nije poznata niti jedna tvrtka iz sektora autobusnog prijevoza koja nije bila prisiljena ukinuti barem jednu liniju zbog nedostatka vozača", rekao je predsjednik VDV-a Harald Kraus. Iz ispitivanja koje je među njemačkim autobusnim prijevoznicima u javnom sektoru provela krovna udruga VDV proizlazi da 77 posto ispitanih računa s velikim porastom potrebe za vozačima do 2030. Istodobno bi do 2030. velik broj vozača mogao otići u mirovinu, što bi moglo dodatno pogoršati situaciju s osobljem. Krause je objasnio da je u prošlosti mnogo vozača napustilo prijevozničku branšu zbog manjih plaća.
"Financijski uvjeti su sada, kada je porasla važnost javnog prijevoza, poboljšani, ali jednostavno nedostaje osoblja", rekao je Krause. On je naglasio kako početnička satnica vozača autobusa u javnom prijevozu u saveznoj pokrajini Sjeverna Rajna-Vestfalija iznosi 15,60 eura što je, kako je naglasio, bolje nego kod konkurentskih poduzeća koja također zapošljavaju vozače. Prema ispitivanju je 48 posto ispitanih tvrtki navelo kako je manjak vozača trenutno njihov najveći problem. Savez međugradskih i međunarodnih autobusnih prijevoznika (DBO) naveo je kako do 2030. nedostaje 87.000 vozača autobusa, a trenutno je nepopunjeno 7.800 radnih mjesta.
Kako je prošlog tjedna naglasio njemački ministar rada Hubertus Heil, Njemačka se i dalje suočava s velikim nedostatkom radne snage. On je najavio daljnje poticajne mjere za useljavanje radnika u Njemačku. Savezni ured za zapošljavanje je početkom mjeseca objavio kako i dalje postoji velika potražnja za stručnim radnicima posebice u zdravstvu, IT sektoru, ali i kad su obrtnička zanimanja u pitanju.