Zbog nepropisno parkiranih automobila na gradskim ulicama, u prvih šest mjeseci rada osječki pauk je jednim vozilom intervenirao 1300 puta, a od početka travnja mjesečno prosječno 216 puta. Osijek od sredine 2006. do travnja lani nije ni imao pauk-službu
Voditelj službe Slavko Petrović kaže da vozila većinom odvoze u spremište u Jablanovoj ulici, a u manjem broju slučajeva naplate kaznu na cesti. 'Automobile smo odvezli 950 puta, a 350 puta vozači su došli prije odvoženja. Ako čovjek dođe prije našeg odlaska, platit će upola manje', objašnjava Petrović.
Kapacitet dvorišta spremišta predviđen je za 25 vozila, a smještaj se plaća 400 kuna, i k tome 50 kuna za svaka sljedeća 24 sata. Globa na ulici iznosi 200 kuna, nakon čega vozač može sjesti za volan uz upozorenje. Koncesionar pauk-službe, Autokuća Lozić, pokazuje računica, tako je u proteklih šest mjeseci naplatio oko 450 tisuća kuna kazni.
Od početka rada te službe s njom se udružio i GPP, čiji direktor Igor Medić želi kazniti bahato ponašanje određenih vozača koji parkiranjem na tramvajskim prugama blokiraju gradski prijevoz. Zastoj linije 2 u ponedjeljak je zbog jednog krivo parkiranog kombija trajao 14 sati.
Jedan sat stajanja, upozorio je Medić, GPP stoji 1600 kuna, pa je šteta u tom slučaju iznosila gotovo 30 tisuća kuna. Medić je zato neodgovornom vlasniku poslao odštetni zahtjev na taj iznos preko suda, a pozvao je i pauk da ukloni vozilo.
Neki Osječani, naviknuti na nepropisno parkiranje tijekom paukova trogodišnjeg izbivanja, toliko su se opustili da učestalo koriste tramvajske pruge za zaustavljanje svojih vozila. U GPP-u su se odlučili obračunati s tim naplatom odšteta, a dosad su vozačima poslali ukupno 200 tisuća kuna vrijedne odštetne zahtjeve.