U Zagrebu je predstavljena nova britanska poslovna platforma u Hrvatskoj, Britanski poslovni centar Hrvatska (British Business Centre Croatia - BBCC) te marketinška kampanja britanske Vlade 'GREAT Britain'
Sloganom 'GREAT Britain' Velika Britanija predstavlja se svijetu kao najbolje mjesto za biznis, šoping, ulaganja, tehnološka otkrića, obrazovanje, inovacije, kulturu, modu...
Predstavljajući marketinšku kampanju 'GREAT Britain', britanski veleposlanik David Slinn rekao je da je cilj tog projekta udvostručenje izvoza do 2020. godine i otvaranje 100.000 radnih mjesta.
Naglasak kampanje je na privlačenju investitora i otvaranju novih radnih mjesta. 'To je najveća međunarodna marketinška kampanja britanske Vlade i pokazuje najbolje od onoga što Britanija ima za ponuditi svijetu', naglasio je Conrad Bird, direktor GREAT Britain kampanje i savjetnik britanskog premijera Davida Camerona.
Dodao je da je ta kampanja britanskom gospodarstvu u 2012./2013. godini, na temelju utrošenih 37 milijuna funti, donijela prihod veći od 500 milijuna funti, te da se u ovoj godini planira prihod od 600 do 800 milijuna funti, uz godišnji budžet od 30 milijuna funti. Kampanja je pokrenuta u 144 zemlje diljem svijeta.
U sklopu globalne inicijative britanske gospodarske diplomacije u Hrvatskoj je osnovan Britanski poslovni centar Hrvatska (British Business Centre Croatia - BBCC), čija uloga je pomoć britanskim tvrtkama koje će poslovati u Hrvatskoj, ali i domaćim tvrtkama za jačanje odnosa s Velikom Britanijom.
'Britanski investitori nemaju puno toga lijepoga reći o Hrvatskoj kao investicijskoj destinanciji, stoga smo odlučili pomoći da zajednički poboljšamo investicijsku klimu', rekla je Vedrana Likan, predsjednica BBCC-a.
Veleposlanik Slinn naglasio je da Britanci prepoznaju Hrvatsku kao trustičku destinaciju o čemu svjedoči rapidni rast broja turista posljednjih godina.
Osnivanje BBCC-a pozdravio je i ministar turizma Darko Lorencin, naglasivši da su najave za ovu sezonu sa britanskog tržišta jako dobre.