Ekipa iz Ubisofta tvrdi da je upravo iznimni uspjeh Revelationsa i Brotherhooda omogućio ne samo razvoj Assassin's Creeda 3 već i njegovo potpuno drugačije okružje
Kreativni zaokret Assassin's Creeda 3 omogućile su posljednje dvije Assassin's Creed igre, izjavio je Alex Hutchinson, kreativni direktor petog po redu Assassin's Creed naslova. Objasnio je da je upravo model izlaska jedne igre po godini omogućio da cijela franšiza krene u potpuno novom smjeru i kroz novo okružje.
'Trenutno na serijalu radi nekoliko grupa. Produkcija na AC3 započela je 2010. godine, u isto vrijeme kada i produkcija Brotherhooda, te prije početka produkcije Revelationsa. Glavna grupa na igri radi već gotovo tri godine što je danas gotovo nemoguće vidjeti u industriji jer je preskupo i preriskantno. Upravo zbog toga trebali su nam drugi uspješni projekti kako bi mogli financirati onaj najbitniji – Assassin's Creed 3.' – objasnio je Hutchinson – 'Ljudi često kažu da je bit svega koliko često igre izlaze, no ja mislim da ja bit svega njihova kvaliteta. Kada bi na TV-u svaki dan bila nova epizoda Breaking Bad-a, na TV-u ne bi gledao ništa drugo.'
Podsjećamo, Assassin's Creed 3 neće imati gotovo nikakve poveznice s dosadašnjim igrama u serijalu, a biti će smješten u SAD, u godine Američke revolucije. Igrač će preuzeti ulogu Connora, lika rođenog u miješanoj indijansko-britanskoj obitelji zbog čega je bi njegova uloga u spomenutom ratnom kontekstu mogla biti vrlo interesantna.
Assassin's Creed 3 na policama trgovina pojaviti će se 30. listopada ove godine i to na PC, PS3, Xbox 360 i Wii U platformama.