Gradska plinara Zagreb - Opskrba bilježi veliki interes građana za ostanak na tržišnoj usluzi opskrbe plinom od 1. listopada, pa će korisnički centri Zagrebačkog holdinga i Gradske plinare Zagreb - Opskrba do 23. rujna biti otvoreni i subotom
Kako bi olakšali građanima dostavu popunjene dokumentacije, produljeno je radno vrijeme korisničkih centara.
Centar za korisnike Zagrebačkog holdinga, Ulica grada Vukovara 41, Zagreb, od sada je otvoren i subotom, od 9 do 18 sati, a Centar za korisnike Gradske plinare Zagreb - Opskrba, Radnička cesta 1, Zagreb, radi produljeno od 8 do 19 sati radnim danom te subotom od 9 do 18 sati.
Iz Gradske plinare podsjećaju na upute za korisnike:
'Podsjećamo da se Zahtjev za promjenu opskrbljivača te Ugovor o opskrbi plinom do 23. rujna mogu dostaviti na više načina.
Građani koji su primili dokumentaciju na svoje kućne adrese, u zaprimljenim dokumentima dobili su i povratnu omotnicu, kako bi ispunjenu dokumentaciju mogli poslati besplatno poštom, predajom u najbližem poštanskom uredu.
Dokumentaciju je moguće dostaviti i u Centar za korisnike Zagrebačkog holdinga, Dubečka 2, Zagreb, od 7 do 14 sati, a slanje potpisane i ispunjene dokumentacije moguće je i putem e-maila: kucanstvo@gpz-opskrba.hr. Ugovor i Zahtjev u tom je slučaju potrebno skenirati ili kvalitetno fotografirati.
Svi građani iz ciljane skupine, koji pravovremeno pošalju popunjene i potpisane dokumente, bit će uneseni u naš sustav te će i nakon 1. listopada ostati u GPZO-u.
Ukoliko do 19. rujna ne dobiju svoje ugovore (na kućne ili e-mail adrese, pri tome je potrebno provjeriti i sandučić neželjene pošte), građani bi svoj status trebali provjeriti dolaskom u naše korisničke centre ili se obratiti našoj korisničkoj službi.
Pozivni centri Zagrebačkog holdinga i GPZO-a za pitanja o opskrbi plinom dostupni su na brojevima 072/500400 te 01/7001440 od ponedjeljka do nedjelje, od 6 do 22 sata'.