Zelena zagrebačka vlast odlučila je nabaviti za potrebe ZET-a prva četiri autobusa na struju. Riječ je o dva klasična gradska niskopodna autobusa s minimalnim kapacitetom za 70 putnika i 32 sjedala te dva poluniskopodna s također 32 sjedala i minimalnim kapacitetom za 60 putnika
Očekuje se da će javna nabava, procijenjena na tri milijuna eura, bez PDV-a, a koja uključuje i punionicu u Podsusedu, biti raspisana koncem ovog ili početkom idućeg mjeseca. Nakon što se odabere ponuđač imat će 12 mjeseci za isporuku autobusa, a u slučaju postavljanja punionice rok iznosi šest mjeseci od potpisivanja ugovora.
Riječ je u oba slučaja o kraćim, 12-metarskim gradskim autobusima s po troja vrata te litij-ionskim baterijama smještenim na krovu ili straga, a njihov kapacitet morat će biti minimalno 400 kWh kontinuirane snage elektromotora 160 kW. Na autobuse otpada 2,5 milijuna eura, a pola milijuna predviđeno je za punionicu.
Autobusi će biti opremljeni opremom za sustav automatske naplate prijevoza te sustavom za nadzor i upravljanje prometom, a predviđeno je da godišnje prelaze 60 tisuća kilometara.
Prije nešto više od godinu dana Tomislav Tomašević, zagrebački gradonačelnik, potpisao je s potpredsjednicom Europske investicijske banke (EIB) Teresom Czerwinskom te direktorom ZET-a Markom Bogdanovićem pismo namjere za pružanje tehničke pomoći za provedbu projekta dekarbonizacije javnog prijevoza u Zagrebu.
Tom prilikom najavio je da je s Ministarstvom prometa razgovarao o povlačenju novca iz EU-ovih fondova za kupovinu prve tranše od 100 autobusa, primarno na električnu energiju ili na vodik.