ORYX taxi povlači se za zagrebačkog tržišta nakon što je shvatio da u uvjetima nelojalne konkurencije ne može opstati s uvjetima i kvalitetom koju je nudio
'U razvoj taksi djelatnosti ORYX grupa uložila je više od 40 milijuna kuna. Kako bi ispoštovao sve zakonske norme i propise, ORYX taxi je zaposlio po tri vozača za svako vozilo te time svim zaposlenicima omogućio normalan smjenski rad. Svi noćni sati, sati praznicima i blagdanima te eventualni prekovremeni sati obračunati su i uredno isplaćeni pri svakom obračunu plaća, a sve plaće u potpunosti i na vrijeme isplaćene svim djelatnicima. Svi zaposleni vozači posjedovali su sve potrebne kvalifikacije za obavljanje posla, od statusa profesionalnog odnosno kvalificiranog vozača do posebnog ispita za autotaksi vozača, što je utvrdio i inspektorat u svojoj redovnoj kontroli', kažu u ORYXU.
Dodaju da su nabavili 120 potpuno novih vozila visoke kvalitete s niskom emisijom štetnih plinova. Spominju plaćanje karticama u svojim vozilima i sustav lojalnosti koji su razvili.
'Prvi smo uveli prijevoz osoba u invalidskim kolicima, omogućili kvalitetan i siguran prijevoz male djece u dječjim sjedalicama te prijevoz kućnih ljubimaca', stoji u priopćenju.
Kažu da se tržišna utakmica u poslovnom svijetu vodi kvalitetom usluge, sigurnošću putnika, korektnom cijenom, a sve u okviru zakonskih normi. Fer tržišnu utakmicu zasigurno ne predstavljaju neplaćeni prekovremeni sati zaposlenicima, neizdavanje računa, rad s vozilima bez valjanih licenci za rad na području Grada Zagreba, rad s nekvalificiranim vozačima i formiranje cijena na tim osnovama.
Dodaju da bi u takvim uvjetima morali nabaviti rabljena vozila vrijednosti manje od 70 tisuća kuna, zaposliti dva, a ne tri vozača po vozilu i imati rad u smjenama od 12 sati.
Ističu na ne žele poslovati na način da izrabljuju djelatnike uz visoku razinu nesigurnosti za putnike. 'No poslovati na takav način ORYX Grupa ne zna i ne želi. Ne možemo pristati na takvu visoku razinu nesigurnosti za korisnike usluga kao i ostalih sudionika u prometu niti na izrabljivanje vlastitih djelatnika, a za vlastiti dobitak', kažu.
Prema poslovnom planu, u prvih pet godina nisu planirali dobit u okviru taksi djelatnosti, no očekivali su da će poslovanje omogućiti pokrivanje troškova hladnog pogona. Povlačenjem su izgubili i licence za obavljanje taksi djelatnosti u Zagrebu.