Zagrebački holding objavio je drugi put u tri mjeseca javni poziv za prikupljanje ponuda za prodaju 51 posto Zagreb plakata
Javni poziv se upućuje osobama koje imaju minimalno 10 godina iskustva u poslovima vanjskog oglašavanja i minimalni godišnji prihod za prethodnu poslovnu godinu u iznosu od 10 milijuna kuna.
Na poziv raspisan u travnju, doznajemo, nije bilo zainteresiranih, a s obzirom na stanje na tržištu, pitanje je hoće li ih biti i sada.
Kao što već pisali, poseban teret mogućem budućem kupcu mogla bi predstavljati činjenica da je pravomoćnom presudom Visokog upravnog suda iz rujna prošle godine Zagreb plakat izgubio monopolistički položaj u oglašavanju na javnim površinama te je ukinuta odredba prema kojoj je oglašavanje komunalna djelatnost pa se postavlja i pitanje pravnog legitimiteta Zagreb plakata kao tvrtke, a samim tim i ugovora koji je između Grada i Zagreb plakata potpisan na 25 godina.
Preostalih 49 posto ima tvrtka Media u vlasništvu Ivice Todorića s pravom prvokupa udjela u Zagreb plakatu, ali ni njih nije zanimala kupnja u vrijeme prvog poziva.