Treći najbolji svjetski klub dolazi na Pag. Ako je suditi po informacijama iz Općine Kolan, Pacha, jedan od najstarijih i najpoznatijih klubova u meki elektronske i clubbing zabave – Ibizi, iduće godine bi na njenu području trebao otvoriti svoj objekt
Time će hrvatski klubovi na Zrću u samom susjedstvu dobiti svjetsku konkurenciju. Naime, poznate 'dvije trešnjice' trebale bi biti dio definiranja područja kolanjske plaže Katarelac koja se nalazi u produžetku popularnog Zrća, piše Novi list
Na Katarelcu, za sada, postoji tek klub Noa, no Urbanistički plan uređenja tog područja otvara mogućnost uređenja novih objekata. Prema riječima Josipa Zubovića, načelnika Općine Kolan, UPU je u izradi, a njime se definira područje veličine 12 hektara.
'Prostorno-planskom dokumentacijom ovo područje imamo definirano za sport i rekreaciju, a uz to idu i ugostiteljski sadržaji. Razvoj ove zone rezultat je našeg interesa da i mi imamo koristi od turizma zabave koji se razvio u novaljskom Zrću. Iako, naš uvjet će biti da tvrtke, koje budu držale te objekte, budu registrirane u našoj općini što znači da bi ovdje plaćala sva ona davanja koja pripadaju lokalnoj samoupravi', rekao je kolanski načelnik te dodao kako će ova općina pokušati iskoristiti maksimum od toga što se bude gradilo na ovom području.
Najavljuje se izradnja modernog aquaparka koji bi bio namijenjen i segmentu obitelji s djecom. Što se tiče klubova koji bi se trebali otvoriti na ovom potezu Zubović je kazao kako se računa s novom ponudom.
'Zainteresiranih ima pa smo tako u razgovorima sa španjolskim investitorima s Ibize koji bi ovdje željeli napraviti visokokvalitetan koncept zabave kakav su razvili u Španjolskoj, ali i u svijetu. Osim samog kluba, za svoje goste, koji traže kvalitetu, žele napraviti i hotel s 4 zvjezdice. Uz aquapark, postojeći ski lift i nove sadržaje, vjerujem da ćemo privući upravo kvalitetnije goste visoke platežne moći. Ta ulaganja bi otvorila nova radna mjesta i donijela novu turističku ponudu', istaknuo je načelnik Općine Kolan te dodao kako je susjedno Zrće stvorilo brend, publika je to prepoznala i to treba iskoristiti.