OD PROLJEĆA 2023.

[FOTO] Opel pokazao potpuno električnu Astru Electric; Kompletirane sve verzije pogonskih sklopova

30.11.2022 u 11:19

Bionic
Reading

Električni motor isporučuje 115 kW (156 KS) i snažnih 270 Nm najvećeg okretnog momenta, uz domet do 416 km (WLTP). I dok su mnogi drugi električni automobili ograničeni na 150 km/h ili 160 km/h, nova Astra Electric ima najveću brzinu od 170 km/h

Opel je objavio kako otvara sljedeće revolucionarno poglavlje s novom Astrom. Danas je proizvođač automobila sa sjedištem u Rüsselsheimu otkrio prve slike nove Opel Astre Electric. Marka s 'Blitzom', oznakom munje, tako predstavlja prvu potpuno električnu serijsku Astru u desetljećima dugoj priči o uspjehu bestselera u kompaktnoj klasi i novookrunjenog dobitnika 'Zlatnog volana 2022'. Ali to nije sve, jer istovremeno s baterijskim električnim petorim vratima, marka također predstavlja novu Opel Astru Sports Tourer Electric, prvi potpuno električni karavan njemačkog proizvođača.

U budućnosti će kupci Opel Astre moći birati između više pogonskih alternativa nego za bilo koji drugi model Opela. Uz visoko učinkovite motore s izgaranjem, Astra i Astra Sports Tourer već su dostupne kao elektrificirane plug-in hibridne varijante uključujući novi vrhunski model, Astru GSe. Ponuda pogonskih sklopova uskoro će biti nadopunjena baterijskom električnom Astrom Electric, koja će se moći naručiti od proljeća 2023.

Emocionalna, svakodnevna prikladnost, lokalno bez emisija

Nova Opel Astra Electric i Opel Astra Sports Tourer Electric, će prema njemačkom proizvođaču, naelektrizirati kupce. Nova Astra Electric donosi čistu lokalnu zabavu u vožnji bez emisija. Električni motor isporučuje 115 kW (156 KS) i snažnih 270 Nm maksimalnog okretnog momenta – oba dostupna od prvog dodira papučice akceleratora osiguravajući žustro pokretanje i uvjerljivo ubrzanje. I dok su mnogi drugi električni automobili ograničeni na 150 km/h ili 160 km/h, nova Astra Electric ima najveću brzinu od 170 km/h. Ovisno o preferencijama u vožnji, vozači Astre Electric mogu birati između tri načina rada Eco, Normal i Sport.

Energija se skladišti u litij-ionskoj bateriji od 54 kWh. 102 ćelije baterije smještene su u 17 modula i osiguravaju da nova Astra Electric može prijeći do 416 kilometara lokalno bez emisija u skladu s WLTP. Inženjeri su pridavali veliku važnost učinkovitom pakiranju i uspjeli su osigurati uzoran domet s kompaktnom veličinom baterije. Nova Astra Electric zahtijeva samo 12,7 kWh električne energije na 100 kilometara (14,9 kWh prema WLTP), što je čini ne samo savršenim, učinkovitim vozilom za svakodnevnu upotrebu, već i idealnim suputnikom koji štedi vrijeme na dužim putovanjima – kao model s petera vrata ili kao Sports Tourer karavan.

Čak i kada električnu Astru na baterije treba ponovno napuniti, to znači samo kratko 'zaustavljanje' na mjestu za punjenje. Astra Electric može se napuniti do 80 posto kapaciteta baterije za oko 30 minuta na postaji za brzo punjenje istosmjernom strujom od 100 kW. Uz to, potpuno električna Astra standardno je opremljena trofaznim ugrađenim punjačem od 11 kW za zidnu kutiju kod kuće.

Baterije su praktično smještene u podvozju – tako da se ne gubi mjesto za putnike i prtljagu u unutrašnjosti. Čak i s podignutim stražnjim sjedalima, Astra Sports Tourer Electric nudi 516 l prtljažnog prostora u prtljažniku – s preklopljenim sjedalima, kapacitet se povećava na do 1553 l. Još jedna prednost: nizak položaj baterije također daje Astri Electric i Astri Sports Tourer Electric siguran i čvrst položaj na cesti.

Opel Astra Electric i Opel Astra Sports Tourer Electric
  • Opel Astra Electric i Opel Astra Sports Tourer Electric
  • Opel Astra Electric i Opel Astra Sports Tourer Electric
  • Opel Astra Electric i Opel Astra Sports Tourer Electric
  • Opel Astra Electric i Opel Astra Sports Tourer Electric
  • Opel Astra Electric i Opel Astra Sports Tourer Electric
    +12
Opel Astra Electric i Opel Astra Sports Tourer Electric Izvor: Promo fotografije / Autor: Opel

Iznutra i izvana

Unutrašnjost također pruža posebno intenzivno iskustvo vožnje: ergonomska Active Sport sjedala, opcijski dostupna u alcantari, nude vozačima i putnicima Astra Electric najvišu razinu udobnosti sjedenja kao što smo već naviknuli u Opelu. Sjedala, koja su certificirana od strane Aktion Gesunder Rücken e.V. (AGR; Kampanja za zdravija leđa), nude izvrsnu bočnu stabilnost i širok raspon mogućnosti ručnog i električnog podešavanja. Na taj se način vozač osjeća još čvršće integriranim u vozilo i doživljava jedinstven osjećaj za upravljačem.

Potpuno digitalni Pure Panel s dva velika 10-inčna široka zaslona također vodi vozača u svijet modernog kokpita. Najnovija generacija intuitivnog sučelja čovjek-stroj prikazuje sve važne funkcije kao što je stanje napunjenosti baterije ili domet, dok se važne postavke kao što je kontrola klime još uvijek mogu lako podesiti na dodir gumba.

A uz veliki E-HUD head-up zaslon i prirodno prepoznavanje glasa, oči vozača mogu ostati usredotočene na cestu i situaciju u prometu. Brojni sustavi pomoći, od upozorenja na sudar sprijeda s automatskim kočenjem u nuždi do aktivne pomoći pri zadržavanju vozne trake, otkrivanja pospanosti i upozorenja na poprečni promet straga do poluautomatske promjene trake, uključeni su u novi Intelli-Drive 2.0, između ostalog, i dodatno povećavaju sigurnost – kao i vodeće u klasi, prilagodljivo Intelli-Lux LED® Pixel Light s ukupno 168 LED elemenata.

Nova Astra Electric već na prvi pogled daje izravan, dinamičan osjećaj vožnje. Odvažna i čista u svom dizajnu, potpuno električna Astra dolazi s licem marke Opel Vizor uključujući ekstra sportski dizajn prednjeg branika u svakoj razini opreme.

Još jedna privlačna pozornost su standardni 18-colni aluminijski naplatci s dijamantnim brušenjem ili u potpuno crnoj boji. I ovdje nova Opel Astra Electric nedvojbeno jasno pokazuje: Opelova kompaktna klasa otvara novo poglavlje – emocionalno, naelektrizirano i, po prvi put, potpuno električno.