'REINVENT TWINGO'

[FOTO] Želite stvoriti svoju verziju auta? Renault poziva javnost da uz pomoć umjetne inteligencije stvori vlastitu verziju Twinga

24.01.2023 u 10:08

Bionic
Reading

Francuski proizvođač u znak proslave 30. rođendana modela Twingo pokreće interaktivnu kampanju za stvaranje novog konceptnog automobila. Jednostavnim upisivanjem nekoliko ključnih riječi, korisnici će moći iskoristiti visokoučinkovite i lako pristupačne alate za generiranje slika kako bi stvorili nevjerojatna dizajnerska rješenja

Okretan, kompaktan i pristupačan, Twingo savršeno utjelovljuje Renaultov koncept vozila za život (fr. voitures à vivre). Razigran, zabavan, vedar, praktičan i svestran... Brojne su predodžbe o Twingu, no to ni ne čudi budući da pristaje baš svakom načinu života!

Renault sada poziva javnost da uz pomoć umjetne inteligencije nanovo osmisli taj legendarni model. Dostavljene digitalne kreacije zatim će biti upotrijebljene za proizvodnju pravog konceptnog automobila!

'Premda je nekoć bila rezervirana samo za tehnološku elitu, umjetna inteligencija sada je dostupna svima u samo tri klika. Ta nova pristupačna tehnologija svim ljudima omogućuje da pomaknu granice vlastite mašte.

Uključivanjem najšire zajednice u ovaj kreativni proces želimo odati počast legendarnom Twingu. Uz pomoć umjetne i ljudske inteligencije proizvest ćemo prvi konceptni automobil koji se izravno temelji na dizajnerskim rješenjima javnosti', dodao je Arnaud Belloni, direktor marketinga marke Renault na globalnoj razini.

  • +6
Renault 'Reinvent Twingo' Izvor: Promo fotografije / Autor: Renault

Besplatni alati su dostupni na internetu

U letu, pod vodom, u svemiru, izrađen od čokolade... Mogućnosti su beskrajne! Od 1. veljače do 31. ožujka 2023. opća će javnost imati priliku stvoriti, zamisliti i nanovo osmisliti Twingo uz pomoć generativnih alata temeljenih na umjetnoj inteligenciji, kao što su Midjourney, Stable Diffusion i Dall E. Jednostavnim upisivanjem nekoliko ključnih riječi, korisnici će moći iskoristiti ove visokoučinkovite i lako pristupačne alate za generiranje slika kako bi stvorili nevjerojatna dizajnerska rješenja.

Svoje kreacije zatim će moći dostaviti tako da ih podijele na društvenoj mreži po vlastitom izboru uz navođenje hashtaga: #ReinventTwingo

Renault pokreće interaktivnu kampanju 'Reinvent Twingo'

Digitalna tehnologija predstavlja pravu vrijednost u automobilskoj industriji, a Renault se i u tom području na brojne načine dokazuje kao pionir. Vizualne preglede na proizvodnoj liniji tako provodi uz pomoć umjetne inteligencije, čime se omogućuje veća reaktivnost i kvaliteta proizvodnje, olakšava preventivno održavanje te optimizira i nadzire energetska potrošnja.

Novom kampanjom marka učvršćuje svoj položaj i postaje prvi proizvođač automobila koji spaja umjetnu i ljudsku inteligenciju kako bi proizveo konceptni automobil. Prava Renaulution!

Prodajni rezultati Renaulta za 2022.

U kontekstu ograničene opskrbe, Renault je u 2022. prodao u svijetu ukupno 1.466.729 vozila, što je pad za -9,4 posto u odnosu na 2021. Treba reći da ove vrijednosti ne uključuju prodajne rezultate za Rusiju.

U Europi je marka ostvarila tržišni udjel od 6,4 posto (-0,7 postotnih bodova u odnosu na 2021.) s ukupno 832.605 prodanih vozila. Baš kao i 2021., marka je ostvarila značajan napredak u područjima koja generiraju visoku vrijednost: na rastućem tržištu elektrificiranih vozila (uključujući električna vozila, potpune hibride (HEV), punjive hibride (PHEV), ali ne uključujući blage hibride (MHEV)), u C-segmentu, na tržištu privatnih kupaca i u okviru poslovne jedinice lakih gospodarskih vozila.

Na ukupnom tržištu Hrvatske, koje je u odnosu na 2021. palo za 4,4 posto, Renault je zadržao 4. mjesto, s tržišnim udjelom od 7,8 posto, pri čemu je četvrtu godinu za redom zauzeo prvo mjesto u prodaji gospodarskih vozila s 1358 prodanih primjeraka i 19,5 posto tržišnog udjela. Najprodavanija laka gospodarska vozila bili su Renault Master i Trafic Van.

No, najvažnije je istaknuti Renaultov doprinos elektrifikaciji hrvatskog tržišta na kojem je Renault Twingo završio kao najprodavanije osobno vozilo na segmentu električnih i priključnih hibrida, ostvarivši 22,5 posto udjela.

Zbrojimo li prodaju svih električnih Renaultovih modela (Twingo E-Tech electric, Megane E-Tech electric, Zoe i Kangoo Van E-Tech elektric), Renault je i dalje u Hrvatskoj vodeća marka u prodaji električnih automobila.