Naziv Prophecy odražava svrhu koncepta jer označava svijetlu budućnost kako za Hyundaijev dizajn, tako i za inovativna rješenja mobilnosti budućih korisnika električnih vozila
Hyundai Motor predstavio je svoj novi, potpuno električni koncept Prophecy u videoprezentaciji na kojoj su prikazani ključni elementi njegovog stila i tehnologije. Uz bezvremenski dizajn klasičnog automobila, Prophecy (u prijevodu s engleskog: Proročanstvo) je nadahnut filozofijom dizajna tvrtke 'Sensuous Sportiness'. Utjelovljuje 'optimistički futurizam' koji se fokusira na emocionalnu vezu ljudi i automobila, uravnotežujući prirodu i tehnologiju, emocije i praktičnost.
Premijerno prikazivanje također je obuhvatilo strategiju elektrifikacije tvrtke Hyundai, o čemu su razgovarala tri rukovoditelja: Thomas Schemer, voditelja odjela proizvoda Hyundai Motor Group; Luc Donckerwolke, glavni direktor dizajna Hyundai Motor Group, i Andreas-Christoph Hofmann, potpredsjednik marketinga i proizvoda u Hyundai Motor Europe.
Hyundai Motor Group proširuje liniju svojih proizvoda na 44 elektrificirana vozila, a samo Hyundai Motor Company planira uložiti gotovo 50 milijardi eura za istraživanje i razvoj u buduće tehnologije do 2025. godine. Očekuju da će prodati više od 670.000 električnih vozila na baterije i gorivne ćelije godišnje za to vrijeme i da će biti pozicionirani među top tri proizvođača električnih vozila u svijetu. U Europi će do kraja 2020. godine biti elektrificirano više od 75 posto njihovih modela, a tvrtka ove godine ima cilj opskrbiti europske potrošače s gotovo 80.000 vozila s nultom emisijom.
Prophecy uspostavlja novi standard u segmentu električnih vozila. Prošireni međuosovinski razmak i kraći prevjes platforme električnih vozila daju Prophecyju ikoničnu siluetu savršenih proporcija. Rezultat je nova arhitektura električnog vozila definirana netaknutim površinama, čistim volumenom te harmonijom estetike i funkcionalnosti.
Izvana Prophecy ima čist i jednostavan neprekidni aerodinamički tijek koji se proteže s prednje na stražnju stranu. Uz to, pikselirana progresivna tehnologija osvjetljenja integrirana je u prednje svjetlo, stražnja svjetla i spojler, što odražava dizajnerske elemente predstavljene konceptom Hyundai 45.
Osim toga, dizajn Prophecyja pruža izvrsnu aerodinamiku, karakteristiku nužnu za električna vozila. Oblici propelera ugrađeni u kotač vozila ne samo da potvrđuju tu osobinu, već i prisiljavaju zrak da se uvuče i teče niz tijelo, poput vode preko kamena. Integrirani stražnji spojler upotpunjava ovaj efekt tako što iskorištava snagu koja pomaže stabilnosti vozila kada se kreće brzinom.
Prozirni akrilni materijal pruža jasan prikaz funkcionalnih komponenti iznutra. Ova značajna dizajnerska značajka integrirana je u spojler, prednja svjetla i sustav za nadzor kamerom (camera monitoring system ili CMS), skrećući pažnju na funkcionalnu ljepotu komponenata.
Identitet električnog Prophecyja proširuje se na podvozje. Široki usisnik zraka koji je postavljen ispod branika uzima svjež zrak za učinkovitije hlađenje baterija, pružajući korisnicima ekološki još prihvatljivije električno vozilo.
Dizajn interijera Prophecyja također koristi prednosti koje nudi Hyundaijeva električna platforma, a koju dijeli s konceptom Hyundai 45. Zbog takve platforme kabina je dodatno produžena. Ključna značajka je upravljački sustav s upravljačkom palicom umjesto volana, koji pruža veći prostor u unutrašnjosti te nudi ekspanzivniji pogled i ergonomsko sjedenje za putnike u kabini. Nudeći dva joysticka koji se mogu okretati ulijevo i udesno, jedan na središnjoj konzoli, a drugi na bočnom dijelu vrata, vozači mogu upravljati vozilom iz udobne pozicije. Nadalje, vozači imaju pristup širokom rasponu funkcija koje se mogu odabrati pomoću integriranih tipki na upravljačkoj palici. U konačnici, ovo sučelje čovjek-stroj (Human-Machine Interface) povećava sigurnost putnika.
Atmosfera unutar Prophecyja neprestano se osvježava zahvaljujući integriranoj tehnologiji čistog zraka.
Naziv Prophecy odražava svrhu koncepta jer označava svijetlu budućnost kako za Hyundaijev dizajn, tako i za inovativna rješenja mobilnosti budućih korisnika električnih vozila.