PREMIJERA

Mazda pokazala potpuno novi CX-70: Srednje veliki crossover SUV za sjevernoameričko tržište

12.02.2024 u 12:30

Bionic
Reading

Novi model će pogoniti e-SKYACTIV G3.3 koji integrira M Hybrid Boost u 3,3L redni šestocilindrični benzinac s turbopunjačem ili e-SKYACTIV PHEV plug-in hibridni sustav koji kombinira 2,5L redni četverocilindrični benzinac i e-motor

Mazda North American Operations, koja nadzire operacije u Sjevernoj Americi, predstavila je Mazdu CX-70, najnoviji crossover SUV tvrtke. Tako je japanski proizvođač zapravo realizirao svoje planove najavljene još krajem 2021. godine.

Naime, Mazda je tada objavila kako će proširiti svoju ponudu SUV modela od 2022. nadalje. Što se europskog tržišta tiče za nas su bila interesantna dva nova modela iz grupe velikih proizvoda, Mazda CX-60 i Mazda CX-80. Ovaj prvi model smo testirali u Autozoni u dvije verzije: CX-60 PHEV 8AT AWD Takumi s plug-in hibridnim pogonom i CX-60 3.3 e-Skyactiv D AT AWD Homura s dizelskim pogonom.

U isto vrijeme, novi modeli širih karoserija CX-70 i CX-90, te CX-50 iz grupe malih platformi, namijenjeni su za tržište SAD-a i neka druga izvaneuropska tržišta.

Mazda CX-70 (američki model)

CX-70 je treći model u Mazdinoj grupi velikih proizvoda. Ovaj dvoredni crossover SUV razvijen je, kao što smo i rekli u uvodu, za strateško tržište Sjeverne Amerike. Uz vrhunsku ekološku i sigurnosnu izvedbu uravnoteženu s užitkom vožnje koji kulminira Mazdinom prepoznatljivom filozofijom usmjerenom na čovjeka, dizajn i značajke CX-70 nadopunjuju aktivan životni stil kupaca. CX-70 bi trebao biti predstavljen ovog proljeća u Sjedinjenim Državama i Kanadi.

Mazda CX-70 za sjevernoameričko tržište Izvor: Promo fotografije / Autor: Mazda USA

Lansiranje modela CX-70 je Mazdin prodor u segment SUV-ova srednje veličine ili preciznije – two-row mid-size SUV segment. Ne samo da ovaj model unapređuje Mazdinu liniju SUV vozila koja uživa veliku potražnju, već također podupire poslovanje i brend tvrtke u Sjevernoj Americi. Svi modeli CX-70 dolaze s hibridnim pogonskim sklopom: dostupni su plug-in hibridni sustav i M Hybrid Boost (48V blagi hibridni sustav) tehnologija, u skladu s Mazdinim naporima da ubrza elektrifikaciju u regiji na način koji na odgovarajući način zadovoljava potrebe tržišta .

Koncept na kojem se temelji CX-70 je 'Passion Pursuer' (hrv. 'Progonitelj strasti'). Ovaj model nudi prostran i praktičan teretni prostor sa sportskim dizajnom skrojenim prema preferencijama odlazećih i aktivnih kupaca koji uživaju slijediti svoje interese i strasti.

Dizajn izražava vitalnost svojstvenu Mazdinom konceptu Kodo ili 'Soul of Motion'. Vanjski izgled ima dinamične prednje i stražnje branike, novodizajnirane 21-colne aluminijske kotače (dostupni su i 19-colni aluminijski kotači) i prepoznatljive crne komponente. Bordo boja, stvarajući i sjaj i dubinu, naglašava interijer koji je izraz aktivnog životnog stila.

Iako to još nije i potvrdjeno, novi CX-70 ima isti međuosovinski razmak od 3119 mm kao i CX-90, a također je gotovo iste dužine (5100-5121 mm), a izvjesno je da bi revidirani odbojnici mogli utjecati na dimenzije. Visina CX-90 je 1736-1745 mm. Kako CX-70 nema treći red sjedala posve sigurno ima masivan prtljažni prostor s dodatnim spremištem ispod poda.

Mazda CX-70: Srednje veliki crossover SUV za sjevernoameričko tržište
  • Mazda CX-70: Srednje veliki crossover SUV za sjevernoameričko tržište
  • Mazda CX-70: Srednje veliki crossover SUV za sjevernoameričko tržište
  • Mazda CX-70: Srednje veliki crossover SUV za sjevernoameričko tržište
  • Mazda CX-70: Srednje veliki crossover SUV za sjevernoameričko tržište
  • Mazda CX-70: Srednje veliki crossover SUV za sjevernoameričko tržište
    +17
Mazda CX-70 Izvor: Promo fotografije / Autor: Mazda USA

Funkcije

CX-70 ima funkciju električnog daljinskog sklapanja. Jednim pritiskom na prekidač stražnjeg otvora, preklapa se drugi red sjedala za dodatni prtljažni prostor, stvarajući ravan pod koji se proteže do stražnjeg otvora.

Tu su i tri podna pretinca za pohranu osobnih predmeta i druge opreme. Ovaj personalizirani prostor je poboljšanje koje korisnicima omogućuje jednostavno organiziranje njihovog aktivnog životnog stila.

CX-70 ima Cruising & Traffic Support (CTS) Unresponsive Driver Support, najnoviju Mazdinu sigurnosnu tehnologiju. Kada je aktivirana, CTS Unresponsive Driver Support postupno upozorava vozača svaki put kada sustav otkrije da su vozačeve oči zatvorene ili mu je odvučena pažnja i također kada vozačeve ruke nisu s upravljača.

Ako vozač ne reagira, sustav usporava i zaustavlja vozilo, pokušavajući izbjeći nesreću ili ublažiti štetu ako do nesreće dođe. Mazdin koncept Co-Pilot, njihova napredna tehnologija za podršku vozaču usmjerenu na čovjeka, pridonosi izgradnji društva u kojem se svi osjećaju sigurno slobodno se kretati zahvaljujući tehnologiji koja proaktivno poboljšava našu dobrobit.

CX-70 također ima Trailer Hitch View s tražilom koje vodi vozača kada spaja prikolicu. Ovaj model također ima kapacitet vuče od 2270 kg, izlaznu snagu od 1500 W i druge značajke koje 'nadopunjuju aktivni životni stil kupaca.

Pogonski sklopovi

U ponudi su dvije konfiguracije pogonskog sklopa: e-SKYACTIV G3.3 koji integrira M Hybrid Boost u 3,3L redni šestocilindrični benzinski motor s turbopunjačem i e-SKYACTIV PHEV plug-in hibridni sustav koji kombinira 2,5L redni četverocilindrični benzinski motor i elektromotor. U kombinaciji s novom arhitekturom pogona na stražnje kotače, Mazda nastoji uravnotežiti izvanredne ekološke performanse s užitkom vožnje po želji.

Tportal je i na WhatsAppu

Želite dobivati najvažnije vijesti dana na WhatsApp: Zapratite tportalov kanal OVDJE i kliknite 'Prati'