Prelazak na električne automobile uzrokovat će nemali poremećaj u postojećoj strukturi automobilske industrije budući da novi igrači niču kao gljive poslije kiše
Posljednja u nizu kompanija koje planiraju proizvoditi električne automobile je CRRC Corporation Limited. Ova kineska kompanija najveći je proizvođač željezničkih vozila na svijetu, te raspolaže kapitalom od 338 milijardi kuna.
Ovo nije prvi put da ulazak u segment najavljuje kompanija kojoj temeljni biznis nema veze s automobilima. Električne automobile proizvodit će, primjerice, i proizvođač usisavača te malih kućanskih aparata - Dyson.
Električna revolucija u Kini već je u punom zamahu, a najmnogoljudnija zemlja svijeta želi biti predvodnik u razvoju i implementaciji automobila na struju. Iz istog razloga svi žele djelić bogatog kolača, a CRRC-u je ovo i prilika za diversifikaciju portfelja te dodatno angažiranje postojećih vještina u razvoju električnih pogona i upravljačkih sklopova.
Doduše, dobro bi im došlo da se malo više angažiraju po pitanju dizajna, jer automobil koji su najavili za proizvodnju iduće godine, a kojeg možete bolje proučiti na poveznici ovdje, u mnogočemu nalikuje kopiji Audija s dizajnerskim elementima modela A4 generacije B6 i B7.
Tehničkih detalja o samom automobilu zasad nemamo, no za očekivati je da će ga Kinezi performansama i cijenom pozicionirati kao pristupačno vozilo za širi krug potrošača.