BMW je, čini se, napokon kompletirao svoju gamu crossovera i SUV-ova predstavljanjem novog X7. Proizvođač iz Münchena dosad nije imao konkurenta Mercedesu GLS, no s ovim Golijatom - to više nije slučaj
Koliko je X7 velik? Ova mrcina je dugačka 5.163 mm, 1999 mm je široka i 1.805 mm visoka uz međuosovinski razmak od čak 3.103 mm. Drugim riječima, X7 je od manjeg brata X5, koji je i sam poprilično golem SUV, duži čak 228 mm, 5 mm je uži, te 53 mm viši, uz 129 mm duži međuosovinski razmak.
Ipak vanjske dimenzije padaju u drugi plan u usporedbi s onima prednje rešetke hladnjaka, tradicionalno oblikovane u obliku dva ‘bubrega’. BMW kaže, na iznenađenje apsolutno nikog, kako je ovo najveća koju su ikad instalirali na jedan automobil. Prenaglašena kromirana rešetka hladnjaka bila je izvor kontroverzi i prilikom predstavljanja konceptnog X7, no u BMW-u su se oglušili na kritike, te je svejedno učinili dijelom konačnog modela. Tržište će biti najbolji pokazatelj atraktivnosti ovog rješenja.
Interijer X7-ice puca od komfora i raskoši. U BMW-u kažu kako treći red nije namijenjen samo djeci, već kako je riječ o punopravnim sjedalima za odrasle putnike, čak i na dužim relacijama. 4-zonska klima standardni je dio opreme, kao i ogromni panoramski krov.
Prtljažnik X7-ice guta 1.376 litara volumena. Preklopite li zadnja dva reda zapremina raste na 2.559 litara.
Pod poklopcem se nalazi paleta benzinskih i dizelskih motora, s naglaskom na ove potonje. Tako će kupci moći birati između dvije verzije trolitrenog dizelaša s 265 KS i 400 KS, dok će zasad jedini benzinac u ponudi, barem u Europi, biti trolitreni redni motor s 340 KS i 446 Nm.
Osmerobrzinski automatik i pogon na sva četiri kotača standardni su dio opreme, kao i zračni ovjes sprijeda i straga.
BMW tek treba definirati cijene, no Njemački proizvođač već je krenuo sa zaprimanjem narudžbi.