Ovaj hiperautomobil je ograničeno izdanje od samo pet vozila, proizvedenih u bliskoj suradnji s klijentima. Pokreće ga motor Pagani V12, koji je u ovoj seriji sposoban razviti 840 KS s 1100 Nm okretnog momenta
Pagani Automobili je ove godine prvi puta nastupio na Concorso d’Eleganza Villa d’Este, najekskluzivnijem i najpovijesnijem događaju klasičnih automobila na svijetu, koji se održao od 19. do 21. svibnja, na jezeru Como, u Italiji. I odmah je njihov ljepotan, hiperautomobil Huayra Codalunga osvojio nagradu za dizajn u kategoriji 'Concept Cars & Prototypes', zahvaljujući glasovanju brojnih posjetitelja događaja.
Huayra Codalunga je ograničeno izdanje od samo pet vozila, proizvedenih u bliskoj suradnji s klijentima. Ispod elegantnog i vijugavog oblika krije se najsuvremenije Paganijevo inženjerstvo. Odobren za cestovnu upotrebu u cijelom svijetu, cijena ovog novog hiperautomobila kreće se od 7 milijuna eura.
Održan prvi put 1929. godine, festival se uvijek održavao u prekrasnim vrtovima Grand Hotela Villa d’Este i Villa Erba u Cernobbiu. Podijeljen u različite kategorije, festival je 2002. uveo nagradu za najljepši prototip, tip vozila koji na najbolji način predstavlja poveznicu između slavne prošlosti automobila i njegove uzbudljive budućnosti.
Druga od pet Huayra Codalunga koju je stvorio Pagani Grandi Complicazioni, odjel posvećen jednokratnim i malobrojnim vozilima, natjecao se u kategoriji konceptnih automobila. Autentična posveta talijanskim proizvođačima karoserija i trkaćih automobila iz 1960-ih, ovaj model nastao je uključivanjem kupaca u cijeli razvoj projekta.
Priča iza Huayra Coupé Codalunge
Njegova priča započela je 2018. godine kada su dva kolekcionara zamolila Horacia Paganija i njegov tim da naprave verziju Pagani Huayra Coupé Codalunga (u prijevodu: dugi rep). Ideja je bila proizvesti hiperautomobil koji je jednako elegantan koliko i jednostavan i čist u svom dizajnu, model koji se jednako osjećao kao kod kuće na cesti kao i na izložbama na međunarodnim natjecanjima.
Izloženi automobil ističe se svojom posebnom bojom eksterijera koja odaje počast Bronzo Aymari, početnoj boji Huayra Coupèa, koja je redizajnirana s izloženom završnom obradom od karbonskih vlakana. Na prvi pogled, boja izgleda kao normalna neprozirna Bronzo Aymara; međutim, ako ga svjetlost pogodi iz određenih kutova, karbonska vlakna se mogu vidjeti. Štoviše, ističući se na obavijajućoj livreji stražnjeg poklopca motora, naslikana je riječ Codalunga. Sve je postalo još posebnije interijerima presvučenim kožom s vintage efektom koja je uparena s finom tkaninom Loro Piana.
Tehničke karakterisitike
Stražnji poklopac motora, koji ima tlocrtni otisak veći od 3,7 m² i 360 mm duži od onog Huayra Coupéa, skriva mehaničko čudo: motor Pagani V12, koji je u ovoj seriji sposoban razviti 840 KS s 1100 Nm okretnog momenta. Štoviše, nedostatak stražnjih rešetki stvara prostor za nesmetan pogled na Codalungin ispušni sustav, koji je izrađen od titana i teži samo 4,4 kg. Posebna keramička prevlaka upotpunjuje počast trkaćim automobilima Le Mansa, a simfonija koja izvire iz prepoznatljive četiri ispušne cijevi počast je automobilskoj strasti.
Pagani Zonda HP Barchetta Revo
Zajedno s Concorso d’Eleganza Villa d’Este, od 20. do 21. svibnja održao se i FuoriConcorso, događaj koji odaje počast najljepšim aspektima automobilske kulture događajima i okupljanjima diljem Italije i svijeta.
Sjajna Villa Scuota, sjedište Fondazione Ratti i elegantna rezidencija s pogledom na jezero Como, ugostila je iznimno rijetku Pagani Zondu HP Barchetta Revo, jedinstveni model koji ne može ne oduševiti i zadiviti na prvi pogled.
Njegovo ime odmah otkriva da se iza ljepote i elegancije inspirirane cestovnom Zondom HP Barchetta krije buntovna duša i razine performansi koje su dorasle Zondi Revolución. Ovo jednokratno kombiniranje dva najslikovitija vozila marke zahtijevalo je značajan trud od strane tima Pagani. Posebno je bilo komplicirano razviti središnju strukturu napravljenu posebno za ovaj model koristeći najnaprednije kompozitne materijale.
Podvozje se sastoji od Carbo-Titanium HP62 G2 i Carbo-Triax HP62 monocoque s prednjim i stražnjim okvirom od Cr-Mo čelika i karoserijom od karbonskih vlakana. Ovjes je neovisna poprečna poluga na 4 kotača s gornjim klackalicama, spiralnim oprugama i podesivim amortizerima uparenim sa stabilizatorom. Njegova 'suha' težina je samo 1050 kg.
Ispod haube, u uzdužnom središnjem položaju, nalazi se atmosferski V12 Mercedes-AMG motor koji isporučuje do 800 KS (625 kW) pri 8250 okr./min. i 750 Nm okretnog momenta između 5500 i 8300 okr./min. V12 60° twin-turbo motor kombiniran je sa 6-brzinskim sekvencijalnim mjenjačem (plus hod unazad) s 'trkaćim' mjenjačem s tri diska i pasastom spojkom od sinteriranog metala.
Ispuh od titana presvučen keramikom oslobađa nepogrešiv zvuk dok pogon na stražnje kotače ima elektromehanički samoblokirajući diferencijal. Sustav kočenja koristi ventilirane diskove Brembo CCM (Carbon Ceramic Materials-Racing), a gume su Pirelli P Zero slick s 295/650/R19 sprijeda i 325/705/R19 straga.
Izvanredna trkaća jezgra Pagani Zonda HP Barchetta Revo poboljšana je pedantnom pažnjom posvećenom najsitnijim detaljima, što pokazuju i komponente od plavog anodiziranog aluminija mljevene iz jednog bloka i posebna livreja inspirirana jednim od aluminijskih modela u stilu Can-Am-a. izložena u muzeju Horacio Pagani koju je izradio mladi Horacio Pagani 1962. Inače, cijena ovog unikatnog modela je 16,7 milijuna eura.
Sudjelovanje na događaju u Cernobbiu označava još jedan korak prema svečanosti Paganijeve 25. obljetnice koja će se održati u srcu Modene u Italiji od 16. do 18. lipnja.