Broj prodanih automobila važan je podatak za svakog proizvođača, no čak i oni s najboljim rezultatom u ovom segmentu prvenstveno ciljaju na rast profitabilnosti koja ovisi o maržama
U svijetu visokoserijske proizvodnje automobila suvereni kralj profitabilnosti bio je BMW. Nijemci su uspjeli pronaći idealan balans između poželjnosti vlastitih proizvoda, tražene cijene i troškova, no u posljednje vrijeme planove im remeti globalni trgovinski rat, tečajne razlike, kao i pad prodaje dizelskih automobila.
Rezultat je očekivana marža u trećem kvartalu od 11,4 posto.
Nije loše, no Suzuki je u istom razdoblju uspio postići profitabilnost od 11,8 posto. Slijede još Daimler i Volkswagen sa 6,5 posto, navodi studija koju je izradila revizorska kuća Ernst & Young.
Situacija za europske proizvođače automobila u narednom periodu mogla bi biti još gora, budući da ih čeka Brexit, prijelaz na WLTP standard, te izazovi prilagodbe novoj eri elektromobilnosti.