Osim što se, nakon preuzimanja slovenskog trgovačkog lanca Mercator, a po nalogu Agencije za tržišno natjecanje (AZTN), u Hrvatskoj morao riješiti 96 dućana iz maloprodajne mreže, Agrokor planira i prodaju specijaliziranih trgovina koje su bile dio grupe Mercator. Naime, kupnjom Mercatora u lipnju ove godine za više od pola milijarde eura, Agrokor je preuzeo i dvije po nekima najpopularnije trgovine iz grupe: Modianu, lanac trgovina za prodaju tekstila i poznatih modnih brendova te Intersport, trgovine sportske opreme. U koncernu Ivice Todorića su nam indirektno potvrdili da se žele riješiti navedenih dućana
'S obzirom na veličinu grupe, odlučili smo se koncentrirati na osnovne biznise naših kompanija. U tom smislu će se razvijati i naša strategija. Investirat ćemo u biznise kojima se bavimo, a dezinvestirat ćemo određene poslove koji nisu u našim osnovnim djelatnostima', kazali su za tportal iz Agrokora. Ovakvi planovi koncerna ne čude s obzirom na to da posljednjih godina ti dućani posluju u minusu ili s mršavom dobiti.
Prema podacima o poslovanju Mercatora za 2013, od ukupnog prihoda od prodaje grupe (2,76 milijardi eura) na Modianu i Intersport se odnosilo blizu sedam posto od ove brojke ili oko 190 milijuna eura.
S obzirom na to da su se u Hrvatskoj Modiana i Intersport pripojili društvu Mercator Hrvatska, nema aktualnih podataka o poslovanju ovih dućana. Prije pripajanja, prema rezultatima za 2012. Modiana je poslovala s minusom od 15,8 milijuna kuna uz prihod od 165 milijuna kuna. Iste je godine Intersport imao oko 200 milijuna kuna prihoda uz dobit od 580 tisuća kuna.
Mercator Hrvatska lani je ostvario prihod od prodaje od 335 milijuna eura ili 2,58 milijardi kuna, uz ogroman gubitak - veći od 200 milijuna kuna. Intersportovih dućana u grupi je 84, a na Hrvatsku ih otpada 28. Prodajnih objekata s tekstilom u grupi je 125, od čega se na Hrvatsku odnosi 34.
Modiana u Sloveniji posluje kao zasebna tvrtka, a lani je ostvarila prihod od prodaje u iznosu od 40 milijuna eura, uz minus od 3,5 milijuna eura.