MADO grupa, tvrtka koja djeluje na tržištu nekretnina, predstavila je novi identitet, čime je označila novu fazu poslovanja. Tvrtka je ranije bila poznata kao Alfa stan grupa, a nakon tri godine samostalnog razvoja projekata odlučila se na rebranding
Uz promjenu vizualnog identiteta, došlo je i do promjena u upravi, gdje su kao novi članovi imenovani Filip Šparavec i Ivan Barukčić. Njihov dolazak povezan je s nastavkom razvoja tvrtke i daljnjim poslovnim planovima.
MADO grupa iza sebe ima nekoliko realiziranih projekata u Zagrebu, među kojima su stambeno-poslovne zgrade u Veslačkoj i Bužanovoj ulici, dok trenutno sudjeluje u izgradnji poslovno-stambenog kompleksa Franc, smještenog uz Trg Franje Tuđmana i Trg Francuske Republike.
Rebranding je proveden u suradnji s dizajnerskim studijom Hamper, koji je razvio novi vizualni identitet, dok je agencija Degordian osmislila novo ime i slogan ‘Drugačiji pojam doma’.
Jedan od poznatijih projekata tvrtke je Veslačka, dovršena 2018. godine, djelo arhitekata Svebora Andrijevića i Luka Korlaeta. Projekt je prepoznat po specifičnom dizajnu fasade i organizaciji zajedničkih prostora.
Trenutni projekt Franc, iza kojeg stoji arhitektonski ured njiric+, temelji se na suvremenim građevinskim tehnologijama, uključujući smart-home sustave i top-down-up metodu gradnje.
'MADO grupa nastavlja s razvojem projekata, kombinirajući arhitektonska rješenja i nove tehnologije, pri čemu naglašava dugoročnu održivost i prilagodbu suvremenim potrebama tržišta', navodi se u priopćenju.