Hrvatski insurtech Amodo i Make IT Easy, startup s rješenjima iz područja upravljanja mobilnom imovinom mobilityONE, dogovorili su strateško partnerstvo usmjereno na razvoj i lansiranje ekspertnog rješenja iz područja mobilnosti koje će povezati vozila, vozače i sustave poput integriranog vozila (connected car) i pametnog telefona (smartphone)
Softveru mobilityONE za upravljanje mobilnom imovinom i voznim parkovima kompanija i pametnih gradova će kroz suradnju biti omogućena analiza vožnji korisnika s ciljem smanjenja troškova i štetnog utjecaja na okoliš te povećanja sigurnosti vožnje poticanjem odgovornog i održivog ponašanja u prometu. Kao rezultat suradnje, mobilityONE platforma će ući u nove sfere poslovanja te postati dio rješenja u domeni dijeljenja vozila (car sharing) i pretplatnih modela (subscription model) koja su sve zastupljeniji na globalnom tržištu.
Amodo će putem suradnje s mobilityONE proširiti bazu klijenata izvan područja insurtecha na korporativne korisnike kod kojih je nužno pratiti različite parametre načina vožnje. Inovativno rješenje bazira se na plug and play principu koji upravlja voznim parkovima te, koristeći pametni telefon, prikuplja podatke u svrhu analize načina vožnje bez potrebne ugradnje dodatnih uređaja za telemetriju u vozila.
Amodo i Make IT Easy
Amodo je hrvatska insurtech kompanija osnovana 2013. godine. Glavni proizvod je Amodo Connected Insurance platforma koja omogućuje osiguravateljima i brokerima kreiranje i plasman personaliziranih proizvoda osiguranja temeljenih na bihevioralnim podacima. Kroz godine su razvili veliku bazu klijenata te do sada isporučili više od 45 projekata na 6 kontinenata. Neki od kompanija s kojima surađuju su AIG, Porsche, UNIQA i LAQO, između ostalih.
Make IT Easy je startup nastao 2019. kao spin off tvrtke za upravljanje voznim parkovima, te iskustava u globalnim kompanijama svojih suosnivača. mobilityONE je softverska platforma u području upravljanja resursima voznih parkova kompanija i pametnih gradova. S mobilityONE započinje globalni iskorak u područje MaaS (Mobility as a Service) usluga prilagođen različitim profilima i potrebama korisnika, te svim postojećim i budućim zahtjevima mobilnosti.
mobilityONE, je u mjesec i pol dana nakon pokretanja kampanje na Funderbeamu prikupio više od 160 tisuća eura od oko 100 ulagača. Kampanja traje još pet dana. Onima koji imaju namjeru uložiti u softver za upravljanje voznim parkom mobilityONE, preostalo je malo vremena. Prosječna investicija iznosi oko 1.500 eura, a među poznatijim su ulagačima Juraj Šebalj, poznati rally vozač i brend ambasador platforme, koji je investirao 15.000 eura, te Nenad Bakić. Većina je ulagača iz Hrvatske, ostatak čine strani investitori.
'Ova Funderbeam kampanja za mobilityONE uvod je u drugu rundu financiranja, a u kojoj planiramo prikupiti 1,5 milijuna eura nakon čega slijedi osvajanje europskog i američkog tržišta. Potpisani su prvi naplatni ugovori nakon testne faze, a pred potpisivanjem smo sa nekoliko respektabilnih domaćih i stranih kompanija. Što se pak tiče investitora, odnosno fondova rizičnog kapitala (VC fondova), pregovaramo s domaćim i regionalnim fondovima koji će nam pomoći da iskoračimo na tržište koje će do 2030. procjenjujemo narasti na 30 milijardi eura. mobilityONE će pak postati prvi hrvatski izvozni proizvod u toj domeni, a od konkurencije se izdvaja jednostavnošću u implementaciji i korištenju. Softver je namijenjen tvrtkama koji imaju veću flotu vozila, a pomaže im da smanje troškove upravljanja voznim parkovima i emisiju ugljičnog dioksida', pojašnjavaju iz tvrtke Make IT Easy.