Značajnim ulaganjima u proteklim godinama te planovima za dodatno širenje, Auto Hrvatska je etablirala proces elektrifikacije kao jednog od ključnih segmenata ponude na tržištu RH. Riječ je o projektu kojim se uspješno provodi proces modernizacije usluga i ponude najnovijih tehnologija čime se prate globalni trendovi
Uz ranije realizirane projekte kreiranja ponude električnih vozila iz osobnog i gospodarskog asortimana, ponude multibrand servisnih usluga za hibridna i električna vozila, Auto Hrvatska je domaćim vozačima kroz značajna ulaganja i strateško lociranje osigurala i mrežu punionica u svojim poslovnim centrima diljem Hrvatske.
Projekt elektrifikacije bazira se na tri ključna segmenta. Ponudi vozila iz osobnog i gospodarskog asortimana, servisnim multibrand uslugama za vozila na hibridni i električni pogon, te mreži punionica diljem Hrvatske. Punionice se nalaze u svim gradovima i lokacijama gdje Auto Hrvatska ima svoje poslovne centre i posljednji su od niza ulagačkih projekata u elektrifikacijsku ponudu u svim većim gradovima i središtima diljem RH.
Usluga punionica je u većini centara raspoloživa svim korisnicima i vozačima električnih automobila. Punionice se trenutno nalaze u prodajno-servisnim centrima za osobna vozila u Zagrebu, Zadru, Kaštel Sućurcu, Rijeci i Karlovcu, a u narednom periodu se očekuju dodatna ulaganja i širenje dodatnih punionica centrima za osobni program u Zagrebu i Zadru.
Projekt elektrifikacije usluga Auto Hrvatske započeo je kroz servisni segment gdje su korisnicima ponuđene servisne usluge za hibridna i električna vozila. Uslijedilo je ostvarivanje suradnje sa vodećim kineskim proizvođačem vozila CHONGQING SOKON MOTOR COMPANY čime je Auto Hrvatska postala generalni uvoznik DFSK električnih osobnih vozila marke SERES i komercijalnih modela DFSK na hrvatskom tržištu.
Nedavno je javnosti predstavljen električni autobus MAN Lion's City E koji će na domaće prometnice donijeti pozitivne prijevozničke i neophodne ekološke promjene. Radi se o električnim autobusima za prijevoz putnika koji su jedni od tehnološki najnaprednijih gospodarskih vozila na globalnom tržištu. Upravo je prezentacija MAN-ovog električnog autobusa organizirana u najvećim gradovima diljem Hrvatske izazvala velik interes gospodarskih subjekata, gradskih prometnih tvrtki i stručnjaka za elektromobilnost. Prvenstveno iz razloga što ovaj segment ponude Auto Hrvatske na gradske prometnice donosi održivi javni prijevoz koji čini gradove tišim i čišćim, smanjujući emisiju CO2.
Ključan čimbenik za uspješnu tranziciju gradskog prijevoza prema održivosti je razvoj javno dostupne infrastrukture za punjenje električnih vozila. Za to je neophodna financijska podrška domaćih i europskih fondova za zaštitu okoliša i aktivnost prijevoznika za ulaganje u razvoj mreže punionica visokih performansi.
Alen Vuksan-Ćusa, izvršni direktor za osobni program Auto Hrvatske ističe kako je ovaj projekt elektrifikacije logičan u kontekstu modernizacije usluga i postavljanja temelja buduće podrške domaćem tržištu.
'Naš je osnovni cilj razvijati usluge koje nisu temeljene samo na trendovima sadašnjosti već razvijamo usluge potrebne za auto industriju u budućnosti. Strateški gledano, naša je misija vozačima i korisnicima naših usluga omogućiti cjelokupni paket usluga koje jedan vozač treba. Od kupovine vozila, ponude dodatne opreme za vozilo, licencirane servisne usluge, obavljanja registracije i osiguranja vozila u ime kupca, usluge pranja vozila, izdavanja kartica za punjače elektro vozila. Time se svrstavamo u svojevrsni 'one stop shop' koji je domaće tržište već prepoznalo, a daljnjim širenjem ponude ćemo dodatno naglasiti kvalitetu naše usluge', ističe Vuksan-Ćusa.