Deutsche Telekom (DT) prodao je internetski portal t-online.de i kompaniju za digitalno oglašavanje InteractiveMedia. Tvrtke je u transakciji vrijednoj 300 milijuna eura preuzela marketinška agencija Ströer
Ströer će dvije kompanije platiti izdavanjem vlastitih dionica u vrijednosti 300 milijuna eura koje će se prenijeti na DT koji će tako postati vlasnik oko deset posto dionica Ströera.
Transakciju još mora odobriti njemački Federal Cartel Office, dok u DT-u vjeruju da će se ona provesti u zadnjem kvartalu ove godine.
‘Prodaja je u skladu sa strategijom DT-a, koji želi ojačati svoju poziciju na telekomunikacijskom tržištu. Dio te strategije uključuje i mogućnosti za povećanje vrijednosti poslovnih sektora koji se više ne mogu razvijati unutar grupe DT-a, bilo kroz partnerstva ili prodaju’, priopćeno je iz njemačkog teleoperatera.
t-online.de je jedan od najposjećenijih portala u Njemačkoj, koji također služi kao platforma za DT-ove email adrese i korisničku podršku.
Telekom će zadržati te usluge, pa klijenti ne moraju očekivati nikakve promjene.