Meritus ulaganja, holding društvo hrvatske Mplus Grupe, predstavilo je u sklopu eventa održanog u Klovićevim dvorima u Zagrebu novo ime – BOSQAR d.d. Uz novo ime, kompanija je otkrila i novi vizualni identitet te brend pod kojim će nastaviti uspješno poslovati, BOSQAR INVEST. Istovremeno, odlučeno je i kako će se brend Mplus u budućnosti koristiti samo za BPTO vertikalu grupacije, priopćili su iz društva
'Tržišne okolnosti su se značajno promijenile otkako je kompanija, osnovana pod imenom Meritus ulaganja i pozicionirana kroz brend Mplus Grupe, uspješno krenula u osvajanje svjetskih tržišta. Novim imenom i brendom, BOSQAR INVEST, obuhvaćamo sve raznolikosti naših poslovnih vertikala, opisujemo našu novu snagu i naglašavamo stalnu težnju ka izvrsnosti. Izražavamo novu snagu, još više i ambicioznije ciljeve u našoj strategiji i viziji poslovanja', rekao je Darko Horvat, predsjednik Uprave BOSQAR INVESTA.
U novoj brend arhitekturi, krovno društvo će poslovanje nastaviti pod pravnim imenom BOSQAR d.d. (brend ime – BOSQAR INVEST), a u skladu s time kompanija je promijenila i oznaku (ticker) na Zagrebačkoj burzi iz MRUL u BSQR.
BOSQAR INVEST okuplja četiri poslovne vertikale: BPTO vertikalu koja nastavlja djelovati pod brend imenom Mplus i koju čini krovno društvo M Plus Croatia d.o.o i ovisne kompanije, HR vertikalu i društva koja posluju u sastavu Workplace Grupe te su nositelji Manpower licence za 8 država u regiji, eCommerce poslovnu vertikalu koju pod brend imenom Eplus Ventures čine kompanije koje posluju prema zajedničkom eCommerce poslovnom modelu te najnoviju, prehrambenu vertikalu (Future Food Solutions), sastavni dio koje bi po ishođenju suglasnosti nadležnih tijela za zaštitu tržišnog natjecanja, trebala postati i društva Panvita Grupe.
Od 2016. godine, kompanija je prošla kroz značajne promjene uslijed ubrzanog širenja i rasta.
Od inicijalne javne ponude dionica (IPO) 2019. godine kojom je prikupljeno više od 12 milijuna eura te sekundarne 2021. godine, kada je vrijednost dionica utrostručena pa sve do pionirskih poteza na hrvatskom tržištu kapitala, kao što je izdanje prve zelene obveznice (SLB) 2022. godine, put BOSQAR INVESTA obilježila su partnerstva s nizom institucionalnih i privatnih ulagača poput MidEuropa Partnersa, Europske banke za obnovu i razvoj (EBRD), mirovinskih i equity fondova te razvojnih institucija, koji su ovu kompaniju prepoznali kao partnera s kojim mogu ostvariti svoje ulagačke ciljeve.
Opisana putanja rasta zahtijevala je rebrending kako bi se odrazio evoluirajući identitet i ambicije tvrtke kao vodećeg međunarodnog igrača u većem broju industrija, ali i pripremilo grupaciju za globalni tržišni nastup. BOSQAR je za posao rebrendinga angažirao domaće eksperte, hrvatsku agenciju s međunarodnom reputacijom Bruketa&Žinić&Grey, naveli su iz tvrtke.
'Veliki brendovi ne nastaju u laboratorijima brending agencija nego u glavama vizionara koji imaju sposobnost ostvariti svoje vizije. Naš posao je da slušamo, propitujemo, sistematiziramo i prezentiramo te ideje na najbolji mogući način. U procesu od oko 100-tinjak dana, u kokreacijskom procesu svih ključnih ljudi kompanije, nastala je brend strategija koja je osnova za sve komunikacijske aktivnosti pa tako i za imenovanje i vizualni identitet. BOSQAR INVEST svoje korijenje vuče iz latinske riječi boscus – drvo, koje je sjajna metafora za kompaniju čvrstih korijena, usmjerenu na rast i razvoj, ali i u boškarinu, autohtonom biku, jednako ambicioznom i optimističnom kao što su i bikovi s Wall Streeta.
Bezvremenski vizualni identitet komunicira ambiciju ove kompanije da traje, s malom suvremenom intervencijom, originalnom ligaturom između Q i A koja koja evocira bullish karakter kompanije. BOSQAR INVEST je autohtoni brend opremljen znanjem, energijom i iskustvom i već je odavno nadrastao lokalne ili čak regionalne okvire, a njegov će ga karakter odvesti još puno dalje', rekao je Davor Bruketa, kreativni direktor i suvlasnik agencije Bruketa&Žinić&Grey.
Rebrending će podržati ostvarenje ambicioznih poslovnih ciljeva BOSQAR INVESTA. Oni uključuju prerastanje konkurenata u poslovnim segmentima od interesa unutar regije srednje i istočne Europe (CEE) i Europske unije (EU), ali i afirmiranje vodećih pozicija na tržištima na kojima grupacija posluje.
'Također, nova brend arhitektura omogućit će jednostavniju i efikasniju komunikaciju s ključnim dionicima te jasnije pozicioniranje na hrvatskom i međunarodnom tržištu. Novo ime uvodi se u primjenu od dana upisa u sudski registar trgovačkog suda, dok korporativni vizualni identitet BOSQAR INVESTA od dana objave ovog priopćenja', zaključuju iz tvrtke.