Od kraja mjeseca studenog pa sve do sredine siječnja, u distribucijskoj branši bilježe se značajnija povećanja volumena paketa. Tako je DPDgroup na ključne dane ove sezone već dostavio 9,3 milijuna paketa
Prodajni rezultati još su jednom ukazali na uzlaznu razvojnu putanju e-trgovine u Europi. Do kraja 2019. godine očekuje se prihod od 691 milijarde dolara na tržištu B2C paketa, što je porast za 13,6% u odnosu na 2018. Upravo zbog povećane kupovne moći, mjesec studeni i prosinac postali su sinonim za veliku online shopping groznicu. Tako svake godine online prodaja obori stari rekord zahvaljujući Crnom petku, Cyber ponedjeljku te općenito blagdanskom periodu.
Već tradicionalno kraj godine, u distribuciji poznatiji i kao vrhunac sezone, bilježi povećane kupovne kapacitete koji će se produžiti do sredine siječnja, kada će biti aktualni sezonski popusti i povrati kupljene robe. Za primjer, u SAD-u, u zemlji u kojoj je i nastao koncept Crnog petka i Cyber ponedjeljka, na te je dane ove godine online prodaja ostvarila više od 7,4, odnosno 9,4 milijarde dolara, što je za 19% više u odnosu na prošlogodišnji Black Friday i Cyber Monday.
Također, DPDgroup je i ove godine na ključne dane u vrhuncu sezone ostvario rast volumena od skoro 100% u odnosu na druge uobičajene poslovne dane. Tako se unutar DPDgroup samo na Cyber ponedjeljak dostavilo 9,3 milijuna paketa, čime je oboren prošlogodišnji rekord od 9 milijuna paketa koji su bili dostavljeni u istom periodu. U DPDgroup predviđaju pozitivan trend rasta volumena paketa do kraja godine, i to za dodatnih 20%.
I DPD u Hrvatskoj bilježi porast broja paketa
Domaće e-commerce tržište također bilježi daljnji rast i razvoj, što je posebno vidljivo u ovom razdoblju. Unazad nekoliko godina uvodimo inozemne trendove predsezonskih sniženja na određene dane, kao što je Crni petak, kojima se svake godine pridružuje sve više hrvatskih e-trgovaca. Samim time raste i broj paketa u distribuciji pa je i DPD u Hrvatskoj ostvario veće volumene od čak 80% na ključne dane u vrhuncu sezone. Takav rast zasigurno će se nastaviti i do kraja godine s obzirom na nadolazeće blagdane.
Kako se dobro pripremiti za vrhunac sezone
Tajna uspjeha leži u pravilnoj organizaciji i koordinaciji. Kao stručnjak u dostavi, DPDgroup poduzima ključne korake prije najužurbanijeg perioda:
- Radno vrijeme i smjene prolongirani su kroz više od 1.000 HUB-ova i skladišta unutar DPDgroup;
- dodatne rute i vozači uključeni su u dostavnu flotu kako bi se olakšala velika potražnja u vrijeme vrhunca sezone;
- uvedene su dodatne međunarodne linije.