Hrvatski telekom danas je u dnevnom tisku objavio oglas u kojemu izražava žaljenje korisnicima zbog poteškoća u mreži u utorak, 22. rujna. Tekst oglasa donosimo u cijelosti
ŽAO NAM JE
zbog svih problema, komplikacija i neugodnosti do kojih je došlo zbog poteškoća u našoj mreži u utorak, 22. rujna.
Svjesni važnosti telekomunikacija i napredne tehnologije u svakodnevnom životu, učinili smo sve da poteškoće uklonimo što je prije moguće.
Čim smo uočili prve naznake kvara u dva sata u noći, na otklanjanju su zajedno počeli raditi stručnjaci HT-a i Ericssona. Uložili smo maksimalan napor i svoje stručno znanje kako bismo omogućili uobičajeno funkcioniranje telekomunikacijskog prometa. Za hitnu službu 112 preusmjeravanjem je osigurana nesmetana dostupnost.
Telekomunikacijski promet normalizirali smo u 13 sati.
Veliki investicijski ciklus koji je HT pokrenuo u 2015. godini uključuje brojne nadogradnje i unaprjeđenja funkcionalnosti sustava. Uslijed jedne takve nadogradnje došlo je do poteškoća u funkcioniranju mreže. Točan uzrok bit će poznat nakon detaljne analize stručnjaka HT-a i naših partnera.
Iskreno se ispričavamo svim svojim korisnicima.
Svakodnevno ulažemo veliki trud u održavanje sigurnosti, kvalitete i pouzdanosti naše telekomunikacijske mreže. Naši stručnjaci čine sve da se ovakve poteškoće više ne ponove.
Iz ovog događaja izvukli smo pouke koje će nam pomoći da naša mreža bude pouzdanija, a naše usluge još kvalitetnije.
Vaš Hrvatski Telekom
vezane vijesti
-
KORPORATIVNI MENADŽMENT
Civilizacijsko, a ne upravljačko pitanje: Kako do ravnopravnosti spolova u upravljanju
-
moć storytellinga
Hrvatski Telekom ugostio američku marketinšku stručnjakinju: 'Priče nam pomažu da se upoznamo'
-
prvih devet mjeseci
Hrvatski Telekom s rastom prihoda i EBITDA, uz 161 milijun eura ulaganja