Instagram račun Hrvatske turističke zajednice ostvario je više od milijun oznaka #CroatiaFullOfLife. Navedena je oznaka odlično prihvaćena na ključnim emitivnim tržištima, ali i među brojnim fanovima svih dobnih skupina, poručuju iz Hrvatske turističke zajednice (HTZ)
'Posebno nas veseli konstantan rast broja fanova na društvenoj mreži Instagram koja se prometnula u jedan od najvažnijih promotivnih kanala. Trenutno nas na Instagramu prati više od 260 tisuća fanova, a brojka je svakim danom veća, što potvrđuje i izuzetno velik broj interakcija koje ostvaruju naše objave i fotografije. Brojne pohvale koje su nam pristigle za rad na društvenim mrežama za nas predstavljaju veliku motivaciju u provedbi daljnjih aktivnosti', kaže direktor HTZ-a Kristjan Staničić, pritom pozvavši fanove da na Instagramu koriste GIF #CroatiaFullOfLife autora Ivana Bošnjaka.
Hrvatska turistička zajednica je povodom objave milijunte oznake pripremila prigodne poklon pakete za vjerne fanove pa će stručni žiri, uz pomoć glasova samih fanova, odabrati najljepšu tjednu tematsku fotografiju pod zadanim oznakama, odnosno definiranim kategorijama. Među definiranim kategorijama i oznakama u sklopu kojih će se dodjeljivati poklon paketi je #CroatiaFullOfBeaches putem koje će se birati najljepša fotografija hrvatske plaže, dok je za odabir najljepše fotografije prirode kreirana oznaka #CroatiaFullOfNature, poručuju iz HTZ-a.
Putem oznake #CroatiaFullOfSunsets birat će se najljepša fotografija zalaska sunca, dok će se putem oznake #CroatiaFullOfFlavours birati najljepša fotografija vrhunske hrvatske gastronomske ponude. Ovo su samo neke od kategorija putem kojih će inozemni i domaći turisti imati priliku pokazati svoje najljepše fotografije hrvatskih plaža, gradova, atrakcija i doživljaja.
Promocija Slavonije na društvenim mrežama
Za početak rujna planirana je realizacija drugog dijela projekta „Visit Slavonia, Share Slavonia“, a u sklopu kojeg slavonske destinacije obilaze popularni blogeri i influenseri s ključnih emitivnih tržišta. Prvi dio projekta uspješno je realiziran u srpnju, podsjećaju iz HTZ-a, kada je program uključivao destinacije poput Osijeka, Đakova, Vinkovaca i Vukovara. Slavoniju je tada posjetilo deset blogera i influencera s tržišta Njemačke, Poljske, UK-a, Švedske, Belgije, Nizozemske i Japana, a promotivne objave o Slavoniji je samo na dnevnoj bazi vidjelo oko milijun ljudi.
Putovanje i boravak blogera u Slavoniji bit će uživo emitiran i na društvenim mrežama HTZ-a, a dodatni promotivni značaj projekta je što su svi blogeri, osim za teme putovanja, specijalizirani i za druge teme poput eno-gastronomije, kulture ili mode.