prva tri mjeseca

Huawei isporučio 21,6 posto više pametnih telefona

03.05.2017 u 13:07

Bionic
Reading

Tvrtka Huawei Consumer Business Group objavila je da je u prva tri mjeseca 2017. godine isporučila čak 21,6 posto više pametnih telefona u odnosu na isto razdoblje prošle godine

Prema podacima kuće IDC, Huawei je povećao i ukupni udio na svjetskom tržištu pametnih telefona te on sada iznosi 9,8 posto, čime je dodatno učvrstio poziciju jednog od tri najveća proizvođača pametnih telefona na svijetu.

Prvo tromjesečje 2017. godine označilo je snažan rast na tržištima mnogih zemalja. U čak 52 zemlje, u odnosu na isto razdoblje prošle godine, isporuke pametnih telefona porasle su za više od 50 posto, a u njih 32 rast se i udvostručio.

Huawei je nastavio sa snažnim rastom isporuka i u europskim zemljama koje su uvećane za 15 posto, dok je na tržištima azijskih zemalja rast bio još i veći – 20 posto u Kini, a čak 70 posto u zemljama Jugoistočne Azije i pacifičke regije.

Značajan rast ostvaren je i u segmentu high-end pametnih telefona koji je dodatno povećan iznimnim prodajnim rezultatima uređaja Huawei P9 i Mate 9, čime je na najbolji način povećan Huaweijev utjecaj na svjetskom tržištu pametnih telefona najviše kategorije.

Tijekom prvog tromjesečja 2017. godine, omjer pametnih telefona iz srednje i više kategorije cjenovnog razreda preko 300 američkih dolara povećao se za 11 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine.

Prema kući GfK, na svjetskom tržištu high-end pametnih telefona cjenovnog razreda preko 500 američkih dolara, u veljači 2017. godine Huawei je imao tržišni udio od 9,7 posto. U zemljama poput Kine, Španjolske, Italije, Tajlanda, Malezije, Južne Afrike, Poljske i drugih ključnih tržišta on je premašio i 10 posto.

Uređaji iz najnovije P10 serije flagship pametnih telefona, predstavljeni u veljači 2017. godine, sada su dostupni na više od 30 tržišta širom svijeta, a zahvaljujući svojim izuzetnim mogućnostima snimanja fotografija, vrlo brzo su stekli veliku popularnost kod korisnika širom svijeta.

Huawei ostvaruje i značajne prodajne rezultate na inače usporenom tržištu tableta. Prodaja Huaweijevih tableta značajno je porasla te je u odnosu na prošlu godinu povećana za više od 70 posto.

„Zahvaljujući stalnom rastu prepoznatljivosti Huaweijevog brenda i njegovih proizvoda na tržištima diljem svijeta, tvrtka Huawei Consumer Business Group u prvom je tromjesečju 2017. godine ostvarila iznimno dobre rezultate“, izjavio je Richard Yu predsjednik Uprave tvrtke Huawei Consumer Business Group.

„Nastavit ćemo unaprjeđivati sve svoje usluge koje pružamo ljudima širom svijeta te kroz različite kanale nastaviti pružati visoku razinu korisničkog iskustva. Isto tako, nastavit ćemo s razvojem tehnoloških rješenja na području umjetne inteligencije (AI), daljnjim unaprjeđivanjem naših proizvoda te razvojem i implementiranjem drugih inovacija. Sve to našim će korisnicima omogućiti izvrsno korisničko iskustvo te učvrstiti poziciju tvrtke kao predvodnika na području novih tehnologija te dodatno povećati prepoznatljivost Huaweijevog brenda širom svijeta.“