Kampanju za Faks Helizim Saponia je realizirala s Majom Šuput Tatarinov, agencijom Bruketa&Žinić&Grey i Centrom za sigurniji Internet
Društvene mreže i ostali digitalni kanali komuniciranja plodno su tlo za nasilno ponašanje. Nasilnici zlorabe elektronski prostor kako bi druge osobe pokazali u lošem svjetlu, a to čine kao sredstvo osobnih osveta, iživljavanja, vrijeđanja, ispušni ventil za vlastito nezadovoljstvo, frustracije, bijes, agresivnost i slično. Virtualno zlostavljanje predstavlja sve veći društveni problem, posebno zato što je takve sadržaje teško ukloniti.
Uz poruku kako Faks Helizim pere sve, osim prljavih riječi, na problem upozorava Saponia, koja se aktivno uključila u aktivnosti Centra za sigurniji internet. Kako bi ukazali na ovaj oblik nasilja pokrenuli su kampanju s agencijom Bruketa&Žinić&Grey i Majom Šuput Tatarinov koja je i sama svakodnevno izložena brojnim uvredama na društvenim mrežama.
TV spot "Faks pere sve osim prljavih riječi“ u kojem se s društvenih mreža prenose zlonamjerni i ružni komentari ocrtava našu stvarnost i upravo nelagoda koju osjećate dok ih čitate treba potaknuti na osudu te vrste nasilja.
"Internet je prepun prljavih riječi koje je teško ukloniti, za razliku od prljavštine na odjeći. Hvala Saponiji što me uključila u svoju kampanju i što imam prilike ukazati na virtualno nasilje kojem sam i sama izložena kao poznata osoba", priznala je Maja Šuput Tatarinov.
"Važno je osvijestiti negativne posljedice vlastitog ponašanja na internetu. Ako vrijeđanje, omalovažavanje i govor mržnje ne smatramo prihvatljivim u kontaktu uživo, trebamo osvijestiti da iste vrijednosti i pravila ponašanja vrijede i na internetu. Virtualno okruženje daje lažan osjećaj sigurnosti i patnja žrtve često nije vidljiva, ali posljedice postoje jednako kao da je do nasilja došlo i uživo. Ako i sami doživljavate nasilje na internetu, mi smo tu da vam pomognemo putem našeg besplatnog telefona 0800 606 606", preporučio je Tomislav Ramljak iz Centra za sigurniji internet.
"Iako će naš Faks Helizim oprati i najtvrdokornije mrlje, ono što ne može oprati su prljave riječi. Cilj ove kampanje je da, kao društveno odgovorna kompanija, ukažemo kako zlonamjerni komentari imaju negativne posljedice za pojedinca, ali i za cijelo društvo. Faks Helizim je desetljećima sinonim za učinkovito uklanjanje mrlja s odjeće pa smo uvidjeli priliku da tu vrijednost povežemo s društveno važnim pitanjem kao što je cyberbullying", istaknula je Tihana Kostenko, direktorica marketinga Saponije.