VALAMAR RIVIERA

Naš turistički div ove godine zapošljava 6.600 radnika, investicije se mjere u milijardama

12.06.2018 u 18:20

Bionic
Reading

Najveća hrvatska turistička kompanija Valamar Riviera je tijekom Dana investitora na otoku Rabu prezentirala rezultate poslovanja u proteklom razdoblju i predstavila novu strategiju brenda koja će biti okvir za razvoj poslovanja u narednom razdoblju

Novi Valamarov identitet brenda obilježen je konceptom poslovanja 'all you can holiday'' koji kreira savršen odmor za svakoga pojedinoga gosta i nove brendove proizvoda kojima će se diferencirati Valamarov portfelj hotela, ljetovališta i kampova.

Portfelj kompanije podijelit će se u pet brendova proizvoda: Valamar Collection i Collection Resort koji predstavljaju proizvode modernog luksuza, Valamar Hotels & Resorts glavni je brend za hotele i ljetovališta koji će se diferencirati kao Maro family za obitelji ili Designed for adults, Sunny by Valamar kao ekonomični brend portfelja te brend za kamping ljetovališta i odmor u prirodi Camping Adriatic by Valamar.

'Naša nova strategija brenda i razvoja usmjerena je na nastavak uspješnog rasta prema Valamarovoj formuli ulaganja u djelatnike, proizvode i destinacije, vodeći brigu o održivom i društveno odgovornom poslovanju. Do kraja godine predstavit ćemo strategiju razvoja do 2022. kojom ćemo nastaviti inovativno i odgovorno razvijati Valamar i hrvatski turizam', istaknuo je predsjednik Uprave Valamar Riviere Željko Kukurin.

Predstavljanju nove strategije brenda nazočio je i ministar turizma Gari Cappelli, koji je pohvalio napore Valamara u unapređenju turističke ponude.

'Valamar je nametnuo jednu kvalitetnu tržišnu utakmicu, to je vidljivo posljednje tri godine naročito, ušli su u jednu kvalitetnu utakmicu koju su prepoznali na Rabu tako i u Rapcu i Poreču, ali sad evo i na jugu u Makarskoj ', rekao je Cappelli.

Dodao je da više nisu problem cijene nego tržišno pozicioniranje. 'Valamar je to prepoznao, kvalitetno se postavio na svim tržištima, prepoznao je ono što se na tržištima i traži, ono što su naši susjedi radili već neko vrijeme. Valamar se dugo pripremao i napravio veliki iskorak u hrvatskom turizmu', naglasio je ministar.

valamar, zagreb hotel
  • Dubrovnik, Camping Solitudo, Beach Copacabana (1)
  • Dubrovnik, Camping Solitudo, Beach Copacabana (2)
  • Dubrovnik, Camping Solitudo, Beach Copacabana (3)
  • Dubrovnik, Tirena Hotel (1)
  • Dubrovnik, Tirena Hotel (2)
    +42
Valamar Izvor: tportal.hr / Autor: Valamar

Valamar je uspješno realizirao razvojnu strategiju i ciljeve dvoznamenkastoga rasta vrijednosti poslovanja. 'U proteklom je razdoblju Valamar Riviera ostvarila značajan rast vrijednosti za investitore, prosječno više od 30 posto godišnje, uz dividendni prinos od oko 2 posto', naglasio je Kukurin.

Portfelj Valamara danas broji 33 hotela i ljetovališta te 15 kamping ljetovališta u šest destinacija. Valamar je među deset najvećih poduzeća u Hrvatskoj prema tržišnoj kapitalizaciji, veliki je izvoznik i značajan partner hrvatskom gospodarstvu.

Ove će godine zaposliti 6.600 djelatnika te je prema nedavnom istraživanju percepcije najboljih poslodavaca broj jedan u hrvatskom turizmu i među najpoželjnijim poslodavcima u Hrvatskoj.

Kompanija je ukupno u turistički portfelj uložila više od četiri milijarde kuna, a samo u posljednje dvije godine 1,6 milijardi kuna. Napravljeno je više značajnih iskoraka pri razvoju proizvoda s ciljem stvaranja novih standarda odmora i repozicioniranja portfelja prema gostima više platežne moći. Prvi je iskorak prema ljetovalištima modernog luksuza i novim servisnim konceptima bilo ulaganje u Valamar Colllection Isabella Island Resort 4*/5* u Poreču vrijedno više od 320 milijuna kuna.

Željko Kukurin, predsjednik Uprave Valamara
  • Predstavljanje nove brend strategije Valamara
  • Predstavljanje nove brend strategije Valamara
  • Kristjan Staničić, Gari Cappelli i Nikola Grgurić
  • Željko Kukurin, predsjednik Uprave Valamara
  • Željko Kukurin, predsjednik Uprave Valamara
    +10
Predstavljanje nove brend strategije Valamara Izvor: Pixsell / Autor: Igor Soban/PIXSELL

Prošle i ove godine završena je najveća investicija u hrvatskom turizmu u Rapcu u kojemu su izgrađena dva ljetovališta Valamar Collection Girandella Resort 4*/5* i TUI Family Life Belleveue Resort 4* ukupne vrijednosti ulaganja od 635 milijuna kuna te je time Rabac od destinacije s tri zvjezdice uspješno repozicioniran u vodeću odmorišnu destinaciju na Jadranu.

Važan je razvojni iskorak napravljen i u Dubrovniku jer je ove godine Valamar Argosy 4* repozicioniran u hotel namijenjen odraslima (designed for adults), a Valamar Collection Dubrovnik President 5* već je nekoliko godina prepoznat kao jedan od najboljih hotela u Hrvatskoj. Valamar je među prvima na Mediteranu počeo razvijati premium kampiranje s prvim kampom s pet zvjezdica u Hrvatskoj na Krku Krk Premium Camping Resort 5*, značajnim ulaganjima i podizanjem razine usluge u Lanterna Premium Camping Resort 4* u Poreču te u ostalim kampovima portfelja.

Na Rabu, gdje Valamar posluje od 2016. godine, nakon privatizacije poduzeća Imperial Rab ove je sezone otvoren renovirani hotel Valamar Collection Imperial 4*, prvi hotel na otoku koji će ući u novi premium brand Valamar Collection.

Za 2019. godinu Nadzorni odbor Valamara dao je prethodnu suglasnost za ulaganja i projekte vrijedne 616,5 milijuna kuna, čime se nastavlja intenzivni investicijski ciklus. U kompaniji očekuju da će nova strategija brenda biti snažna potpora daljnjem rastu i razvoju.