Ana Brajković, jedna od vodećih regionalnih poslovnih trenerica, uvrštena je na 'Top Retail Experts 2025', prestižnu i globalno priznatu listu stručnjaka u području maloprodaje koju objavljuje ugledna platforma RETHINK Retail
Na istoj se listi nalaze i neka od najvećih imena iz svijeta poduzetništva i investicija, poput Marka Cubana (vlasnika Dallas Mavericksa i ulagača u Shark Tanku), Reida Hoffmana (suosnivača LinkedIna i partnera u Greylocku), Garryja Tana (direktora Y Combinatora), Hansa Tunga (GGV Capital), Kirsten Green (Forerunner Ventures) te mnogih drugih.
Priznanje se dodjeljuje u devet kategorija, pri čemu je Ana Brajković uvrštena u kategoriju Specialists (Specijalisti) – Profesionalci s izrazito specijaliziranim znanjem u pojedinom segmentu maloprodaje, tehnologije, opskrbnog lanca, CX-a i slično. Ovo priznanje potvrđuje Anin dugogodišnji doprinos razvoju maloprodajnih standarda, edukaciji timova te implementaciji inovativnih praksi koje donose konkretne rezultate u rastu prodaje i zadovoljstva kupaca.
'Biti prepoznata na globalnoj razini u maloprodajnoj industriji koja se stalno mijenja, za mene je ogromna čast, ali i potvrda da radimo prave stvari. Ova nagrada dodatno me motivira da nastavim dijeliti znanja i podržavati kompanije u razvoju prodajnih mjesta, prodajnih vještina i iskustava kupaca', izjavila je Ana Brajković.
Stjecanje znanja i iskustava
Ona će sredinom siječnja sudjelovati na NRF Retail Big Show u New Yorku, jednom od najvećih globalnih događanja u industriji maloprodaje. Tijekom svog boravka, Brajković će imati priliku razmijeniti iskustva s vodećim svjetskim stručnjacima u maloprodaji i primijeniti stečeno znanje i globalne trendove na naše tržište. Uvrštavanje na prestižnu listu Top Retail Experts 2025 potvrda je njenog neumornog rada, inovativnog pristupa te doprinosa sektoru maloprodaje na regionalnoj i međunarodnoj razini.
Inače, Ana Brajković konzultantica je i poslovna trenerica s bogatim iskustvom u korporativnom svijetu. Nakon karijere direktorice razvoja i voditeljice edukacija, posljednjih 12 godina samostalno djeluje na tržištu, pri čemu je održala preko 4000 radionica i treninga. Specijalizirala se za područja prodaje, maloprodaje, slaganja asortimana, komunikacije, upravljanja ljudima i mnogih drugih tema vezanih uz poslovni rast i razvoj.
Edukacije i preslagivanje trgovina
Kada ne održava treninge, ona preslaže trgovine s ciljem povećanja njihove učinkovitosti i profitabilnosti. Njezine su edukacije poznate po interaktivnosti, inovativnim metodama učenja i dinamičnoj atmosferi, što polaznicima omogućava maksimalno usvajanje znanja. Održala je i TED Talk na temu 'Digitalno doba prodaje - gdje nestaje čovjek?'
Školovala se u Hrvatskoj, Sloveniji i Velikoj Britaniji, magistrica je znanosti, ima dva MBA-a te trenutačno pohađa i doktorski studij. Redovito sudjeluje na domaćim i međunarodnim konferencijama na temu prodaje i maloprodaje, kontinuirano prateći najnovije svjetske trendove i metode. Kroz više od 20 godina karijere, Ana Brajković postala je sinonim za razvoj maloprodajnih strategija, optimizaciju prodajnih mjesta te edukaciju timova u regiji. Njena tvrtka Circled d.o.o. fokusira se na unapređenje iskustva kupaca i razvoja zaposlenika, uz primjenu globalnih praksi prilagođenih lokalnim tržištima.