Nakon današnje javne dražbe na Trgovačkom sudu u Bjelovaru očito je da će bivši vozači Pevec Transporta iz stečajne mase moći naplatiti najviše polovicu svojih potraživanja, ustvrdio je predsjednik Sindikata hrvatskog vozača Miljenko Gočin na konferenciji za novinare
S obzirom na cijene po kojima su prodavana vozila na dražbi, 450 bivših Pevecovih vozača teško će dobiti više od 50 posto od devet milijuna kuna ukupnih priznatih potraživanja, kazao je Gočin.
Na drugoj po redu javnoj dražbi od 39 ponuđenih vozila prodano ih je tek sedam za ukupno 850.000 kuna, a na idućoj dražbi njihova će početna cijena još pasti.
Stečajni upravitelj Tanasije Marković plaća 30.000 kuna mjesečno za čuvanje vozila, a ne žuri se prodati ih. Nije osporio ni prodaju tri vozila u predstečajnom postupku, iako je to bilo protuzakonito, tvrdi Gočin.
Sindikat je stoga još prije mjesec dana predložio Trgovačkom sudu u Bjelovaru da smjeni Markovića, ali dosad nitko nije reagirao na to.
Također su podnijeli kaznenu prijavu Županijskom državnom odvjetništvu protiv Markovića zbog utjecaja na rad Komisije za popis imovine Pevec Transporta koja je izrazila sumnju da sva imovina tvrtke nije uvedena u popis. Marković je, tvrdi Gočin, također nepotpuno i netočno utvrdio potraživanja i dugovanja vjerovnika, a umanjio potraživanja radnika.
Imamo dojam kako se stečajni upravitelj trudi da imovina Pevec Transporta nakon likvidacije tvrtke više ne ostane u Bjelovaru, odnosno da se ovdje više ne može osnovati slično prijevozničko poduzeće, rekao je Gočin dodavši kako se nada "da će se jednom saznati kome je to bilo u interesu".
Radnici nisu pokrenuli stečajni postupak da bi se tvrtka ugasila, već kako bi se izdvojila iz propale Pevec Grupe, no iako su pronašli zainteresiranog stranog investitora, stečajni upravitelj je "minirao" tu mogućnost, tvrde sindikalci.
Taj ulagač htio je kupiti kamione, registrirati ih i pokrenuti posao, ali ga je Marković uputio na aukcije za svako pojedino vozilo, kaže Gočin.