Nakon što su krajem ožujka vjerovnici Radija 101 odlučili da poduzeće ide na prodaju, jučer je utvrđena početna cijena od 5,7 milijuna kuna
Sudski vještak za marketing i medije procijenio je vrijednost brenda Radija 101 na 4,6 milijuna kuna, a jučer su vjerovnici odobrili njegov elaborat. Zajedno s brendom prodaje se i oprema radiostanice u stečaju, koja je procijenjena na 1,1 milijun kuna, pa je početna cijena za Radio 101 utvrđena na 5,7 milijuna kuna.
Novom vlasniku zagrebačke Stojedinice bit će prenesena koncesija, ukoliko to odobri Vijeće za elektroničke medije. 'Javnim prikupljanjem ponuda odabrat ćemo najboljeg ponuditelja koji će onda dobiti mogućnost da uz brend Radija 101 i tehnološku cjelinu na njega prijeđe i koncesija. Ukoliko Vijeće za elektroničke medije odbije dati suglasnost, natječaj će se poništiti', izjavio je stečajni upravitelj na Radiju 101, Maroje Stjepović.
Natječaj se raspisuje sljedeći tjedan, a otvaranje ponuda zakazano je za 20. lipnja. Spominje se više zainteresiranih investitora: tportalu je svoj interes potvrdio Dubravko Merlić, a drugi mediji su spominjali poznata imena iz radijskog biznisa, Juraja Hrvačića i braću Majher.